Eis-gel - vidundermedisin??

lenemor

Forumet er livet
Har vært plaget med endel hodepine i det siste, vel.. stort sett hele døgnet de siste tre ukene, og jeg kan jo ikke ta piller hele tiden, så jeg måtte finne på noe annet... Noen her inne foreslo Eis-gel, så jeg var og kjøpte det på helsekosten i dag (Eis-gel 2000). Når jeg hadde gjort det slo jeg opp hva den kan brukes til, og hør her jenter;

-kviser (tørker inn kviser.... nettopp hva jeg trenger nå)
-hodepine
-ømme muskler
-stiv rygg/nakke
-tett nese
-menstruasjonssmerter (og sånt som ligner...)
-kløe

Det er jo perfekt for oss gravide!! (og ja, den kan brukes av gravide!!)

i tillegg hjelper den på brannsår, solbrenthet, insektbitt, etc.

Dette høres jo flott ut da lenemoren!

Trur nok jeg skal skaffe meg den også, sånn at jeg har hvis behovet kommer!

Lykke til med smøringa! Håper hodepinen gir seg!

Klem, M

Jeg har prøvd eis-gel for hodepine (og alle andre varianter: tiger balsam, linnex, 4head (fås kjøpt i england - det samme som migrenestift her) etc etc... Desverre er min hodepine mye kraftigere enn at det hjelper. Men om dere sliter med det samme som meg, så har jeg funnet en ting som hjelper (i perioder)

Jeg har kjøpt annsiktsmaske (sånn man legger i fryseren sånn at den fryser), og den fester jeg rundt panna.... alternativt bruker jeg isbiter i pose som jeg knyter rundt hodet (ser ikke særlig smart ut, men...)

Uansett - det hjelper ofte å kjøle ned det området du har mest vondt!
Lykke til!

Godt å høre at du ble fornøyd,lenemor [:D]

Takk for tipset!!![:D]

Og du med isposen rundt hodet, jeg ser det for meg, tihi!![:D]

ORIGINAL: lisemor81

Og du med isposen rundt hodet, jeg ser det for meg, tihi!![:D]

Gubben kaller meg for tinkerbelle når jeg går rundt med ispose... hehe... tviler på at jeg likner tinkerbelle (tingeling) men det er jo ganske søtt da!

Hmmm...det var jo et kjempe tips [8D]

Back
Topp