Ein hærli tlf fra Haukeland i dag!!

lene84

Elsker forumet
Var på kontroll forrige uke og dem kunne fortelle oss i dag at gutten vår fortsatt er frisk , og alle dem senskadene dem forberedte oss på etter strålingen var det ingen tegn til enda. Hipp hurra :) nå skal vi på sommeravslutning i bhg til vesla og grille og kose oss :) :)

Så gode nyheter :)

Trur eg har missa ein tråd her, så skjønner ikkje heilt tråden.. Men ut fra det er leser så har du en syk gutt som har fått gode nyheter!! Så herlig!! Håper sommeravsluttningen blir bra!!!

Laaaaang historie .har ikke fortalt den her. Avsluttet i april i fjor en over 4 år lang behandling med cellegift og stråling pga hjernesvulst.Ville bare juble ut litt her med de gode nyhetene:)

Laaaaang historie .har ikke fortalt den her. Avsluttet i april i fjor en over 4 år lang behandling med cellegift og stråling pga hjernesvulst.Ville bare juble ut litt her med de gode nyhetene:)
Såååå fantastisk herlig å få disse nyhetene då!! Skjønner godt at du jubla!!
Ut fra det du hadde skrive tolka eg det berre som om dette var noko "alle" visste om, som eg hadde missa.. så beklager det! Ingen skal måtte fortelle noko dei ikkje sjølv bestemmer seg for ;) Juble for deko eg og!! Hurra!!!

Så utrolig bra!! :) Huff, stikker litt ekstra å lese om barn som er/har vært alvorlig syke. Men kanon bra at hun har kommet seg igjennom en, antageligvis, tøff kamp! :)
Hurra til dere og dattera deres! :D :D

såååå bra! Må vera ein stor lettelse! :)

Så fantastiske nyheter - det må ha vært en tøff tid for dere! Nyt sommeren nå :-)

*Venter #2 i januar 2014*

Back
Topp