ein flott gjeng

x1xiza

Glad i forumet
Eg vil berre sei at dette forumet er heilt topp [:D] alle er så snille, omsorgsfulle og hjelpsomme eg blir så engasjert, og KJEMPE GLAD når dere her inne seier at dere har klart det, og testen er positiv det er så oppmuntrende, er mykje meir positiv til at det snart blir min tur også, og har lært mykje her inne har egentlig lært at me nesten ikkje kan sei at me har prøvd skikkelig, for eg har aldri tenkt over ein del av dei tinga som må stemme..aldri hatt kontroll på el-slim osv.. [8D]
me har jo vert til utreding, men det er nok berre eg som har stressa, for eg har liksom tatt litt lett på det..og trodd at ein blir vel gravid så lenge ein har sex, og det burde jo ha skjedd innen 1 år...
men ein må nok gå litt meir inn for å kjenne kroppen sin betre, og så jobber min mann offshore, så har nok ikkje klaffet så ofte..
Så eg ville berre sei TUSEN TAKK til alle her inne, dere er super herlige alle sammen [:D][:D]

ingen som ville ta til seg kompliment her nei..jaja, har no iallefall sagt det[:D] ønsker alle ein flott dag!! er det noken som bor i nærheten av lillestrøm? har sikkert spurt før men..????[:D]

Tenkte å si takk i like måte eller no sånn..
Du er en del av den flotte gjengen selv, Iza-mor.. (snart mor, håper vi [;)])

*klem*

[;)] takk takk, håper det[:)]

Hei Iza,

Takk i like måte! Trives kjempegodt her, jeg også! [:)] Deilig å kunne ta opp alt jeg går og funderer på og få så mange hyggelige svar! [:D]
Det ordner seg nok snart for dere også, skal du se. Og skulle det bli behov for litt assistanse til naturmetoden må du bare spørre meg om råd. Vi prøvde lenge (ca. 3 år) og endte opp med prøverør (er nå 12 uker på vei - HURRA!)

så godt at dere fekk det til til slutt då[:D] gratulerer litt på etterskudd [:D] berre å komme med tips, tar imot alt med åpne armer[:D]

Det er kanskje enkelt for oss andre som er gravide å si ta det med ro, det klaffer tilslutt. Men jeg har et vennepar som har et barn fra før (prøverør etter flere forsøk) og ville gjerne ha en til. De slet veldig lenge og prøvde alt som gikk an, og fikk tilslutt beskjed om at hun ikke kunne bli gravid. De satte seg opp på adopsjon og slo hele tanken om å få egne barn fra seg. Men 26.02.06 venter de en liten en[:D]. Jeg tror bare at det er veldig viktig at man ikke stresser for mye med det. Slapp av og nyt tiden isteden.[:)]

hei!
tusen takk for det.
folk her er helt toppe ja[:D]
er kjempe kos å være her, får gode tilbakemeldinger og svar poå alt man lurer på.
takk folkens
stå på
klemmer fra stine

jeg må bare si meg helt enig med dere[:D]

koselig at du tok det opp iza.[;)]

Henger meg på her - dette er et supert forum [:D]
Skikkelig deilig å kunne spørre og sladre litt her inne - ikke alle ikke-gravide som synes at graviditet er et uuttømmelig tema...

Helt enig, jeg også!
Kan du skjønne det?!??! At det fins noe mer spennende å snakke om enn graviditet/prøving og alt det fører med seg [;)]

ORIGINAL: Nepa

Henger meg på her - dette er et supert forum [:D]
Skikkelig deilig å kunne spørre og sladre litt her inne - ikke alle ikke-gravide som synes at graviditet er et uuttømmelig tema...

Et supert sted å være!!!! [:D]

Hei hei:)
Jeg må bare si meg enig i at her er det topp:) Vi kan få hjelp når vi lurer på noe samtidig som det er mange her som støtter oss:)
Det jeg vil si er at alt vil ordne seg. Det er viktig å tenke positivt og ikke stresse. Jeg vet at det må være irriterende og høre. Og det er veldig lett for meg og si som ble gravid innen 3 måneder. Nå er jeg i uke 32 og har termin 14.oktober. Men det som var meningen og få fram er at jeg håper dere får det til. Jeg vet at jeg hadde vært stresset selv hvis jeg ikke ble gravid men det viktigste er å prøve og la være. Lykke til
Klem

Helt enig med dere! Har aldri følt meg så vel som etter jeg begynte å være her.. Lykke til alle sammen, dere er så herlige! *klem*

Back
Topp