Eg vil berre sei at dette forumet er heilt topp [:D] alle er så snille, omsorgsfulle og hjelpsomme eg blir så engasjert, og KJEMPE GLAD når dere her inne seier at dere har klart det, og testen er positiv det er så oppmuntrende, er mykje meir positiv til at det snart blir min tur også, og har lært mykje her inne har egentlig lært at me nesten ikkje kan sei at me har prøvd skikkelig, for eg har aldri tenkt over ein del av dei tinga som må stemme..aldri hatt kontroll på el-slim osv.. [8D]
me har jo vert til utreding, men det er nok berre eg som har stressa, for eg har liksom tatt litt lett på det..og trodd at ein blir vel gravid så lenge ein har sex, og det burde jo ha skjedd innen 1 år...
men ein må nok gå litt meir inn for å kjenne kroppen sin betre, og så jobber min mann offshore, så har nok ikkje klaffet så ofte..
Så eg ville berre sei TUSEN TAKK til alle her inne, dere er super herlige alle sammen [:D][:D]
me har jo vert til utreding, men det er nok berre eg som har stressa, for eg har liksom tatt litt lett på det..og trodd at ein blir vel gravid så lenge ein har sex, og det burde jo ha skjedd innen 1 år...
men ein må nok gå litt meir inn for å kjenne kroppen sin betre, og så jobber min mann offshore, så har nok ikkje klaffet så ofte..
Så eg ville berre sei TUSEN TAKK til alle her inne, dere er super herlige alle sammen [:D][:D]