Eilejoha

Hæææ... Hva.. hvem.--... ammeslutt?????     hehehehe... Dååååårlig...

for å være helt ærlig. så er det vel det at jeg innerst inne ikke har lyst å slutte som holder meg igjen.

Og grunnen for at jeg skulle slutte føler jeg ikke er der lenger. Så hvorfor slutte når jeg har det "bra".
 kansje dumt tenkt, men deilig å slippe også. har jo klart meg hele svangerskapet uten og har jaggu gått gjennom myyye i den tiden.. Så kanksje jeg forhastet meg litt i min beslutning.
For jeg synes det er såååå kos med puppetiden vår, samtidig som kroppen skriker etter å kunne bli "fri" igjen.
så det er et dilemma.

Og ikke har jeg noen som kan hjelpe til med flasketilvenning for tiden heller. [8|]

Uff, det skal ikke være lett nei.... vanskelig med sånne dilemma situasjoner. Håper det ordner seg da uansett hvilke alternativ du bestemmer deg for[:)]

ja, vi finner nok ut av det. :) Takk for at du spurte. :)
Ble du hjemme idag. :)? åssen er det med lillegullet??

Ble hjemme ja[:)] Ringte hs og fikk utsatt timen. Regner jo sidelengs ute, skikkelig drittvær. Jo, det går bra med Brage. Han han vært veldig tett og hatt en del hoste en god stund nå, men det virker som det er på vei å løsne litt. Mye snørr og nysing det går i nå.

Nå ligger han å sover søtt i senga si. Måtte ned å snu litt på han for han lå på tvers med beina oppetter sprinklene nedi der[:D]

får håpe det går rett vei nå da. Godt å slippe å dra han med ut, og kanskje gjøre han værre.

Heheh.. ja, de har noen rare stillinger de små.

Jeg tok MW i å ha tatt å dratt himmelen rundt senga oppi til seg.[8|] han var kjempefornøyd han. hehe.

Back
Topp