eii:)

hhennes

Forumet er livet
en god natt hos oss:)
nå får tuppa mat x1 på natt.. og inatt fikk hun ikke mat før kl 5:) og det kan vel regnes som morgensmat før frokost:) og hun sov til kvart over 7. såååå deiligt. morningen pleier å starte kl 6 her.. og det syns jeg er veeldig tidlig..

dere som ikke trenger å mate på natta, når våkner deres små for mat? og står de opp da eller`?

ok. hu spiser senest 18.30 her.. høres deiligt ut tullemor:)
får høre med hs..

Hvis han får mat når jeg legger meg i 11-12 tiden om kvelden sover han somregel til halv 7-7 før han får mat, så sover han videre til 10-halv 11 eller når jeg vekker han :P Men hvis han ikke får mat i 11-12 tiden så vil han somregel ha 1 måltid om natta også :P

DEEEILIG ^^

Her har tuppa blitt lagt 18, og spist rundt 5-6, så sovet videre til 7-8...

Men de to siste nettene har hun blitt lagt etter flaske kl 18 (som vanlig), og våknet kl 7 første dagen, og kl 8 i dag...

Har vært deilig, selvom jeg ikke satser på at det varer slik... Går nok tilbake til en tidlig morgen-mat...

Ninen1986
Junior medlem

Medlem siden: 16.03.2009
Jeg er fra: snarøya
Status: pålogget Her har tuppa blitt lagt 18, og spist rundt 5-6, så sovet videre til 7-8...

Men de to siste nettene har hun blitt lagt etter flaske kl 18 (som vanlig), og våknet kl 7 første dagen, og kl 8 i dag...

Har vært deilig, selvom jeg ikke satser på at det varer slik... Går nok tilbake til en tidlig morgen-mat...

oisann så deilig..kl 8:) tihi...

ok. hu spiser senest 18.30 her.. høres deiligt ut tullemor:)
får høre med hs..

å det er det
eneste hu får tutten 1-2 ganger på natta.. men det er mye lettere enn å begynne å fore
håper tulla de å snart gjør det slik

jeg og:)

her våkner han for mat alt melloom 5-7,så sovner han igjen og sover til rundt 9 [:)]

ORIGINAL: awenka

Ninen1986
Junior medlem
Medlem siden: 16.03.2009
Jeg er fra: snarøya
Status: pålogget Her har tuppa blitt lagt 18, og spist rundt 5-6, så sovet videre til 7-8...

oisann så deilig..kl 8:) tihi...

Åh ja, er kjempedeilig... I dag var det mat igjen kl 0600, også sov hun til 0800..
Når vi legger henne kl 18, må vi ofte inn med smokk 1-5 ggr frem til vi legger oss, for hun våkner litt lettere når hun hører det er aktivitet i stuen, og vil da ha smokk...
Men når vi legger oss, er det stille i fjøset til tidlig morgen... Så har prøvd å legge oss 19 en gang, og da var det stille til morgenen.. :)

Her i går begynte hun og å sutre etter smokken, men valgte å ikke gå inn (er jo bare surving/smågråt), bare for å se... Tok 2 min, også sovnet hun igjen uten smokken... Så er nok litt selskap inne i bildet ja :P

Det har vært en herlig natt her også =)

Mina har sovet hele natta uten mat, la seg kl 21.00 igår pga besøk.. Så det ble litt sent for henne.
Men hun sov helt til kl seks, da fikk hun pupp og sov videre til ni<3 Det var himmelen for meg altså![:D]

her får lillegutt mat ca 7 kavrt over 7 hver kveld å våkner i 7-8 tiden om morgenen:D i natt sov han hele 13 timer, herlig :D

Back
Topp