Eier dere eller leier dere?

En tråd i 'Generelt' startet av Juli17April19, 11 Mai 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. SoriaMoira Elsker forumet

2. Julilykke-17 Gift med forumet Marsboere 2020 Julibaluba 2017

Vi eier. Leide hver for oss i hhv 11 og 6 år før vi ble samboere og leide sammen i 2 år. Da hadde vi spart nok egenkapital til å kjøpe oss enebolig. Nå har vi stort hus og stor hage, og det er veldig deilig.

3. Bondemama Betatt av forumet Vi som prøver :)

Eier, og leier ut. Kunne aldri tenkt meg å gå tilbake til å leie.

4. Tigerlilje Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2017

Leier. Håper på å kjøpe noe eget om et par år

5. Mummimamma95 Blir kjent med forumet

Eier. Leide i 3 år, men kjøpte så fort vi ble gravide med førstemann Glad for å eie. Men likte godt å leie også. Da trengte vi ikke tenke på vedlikehold og kom. Avgifter..

6. Helenemor Forelsket i forumet Sensommerbarna 2016

kan jeg spørre ca hvor dere har flyttet og om dere beholdt jobbene deres? Det er ikke for å snoke altså, jeg bare kjenner at jeg har så innmari lyst på større plass selv :p

7. duria Elsker forumet Sensommerbarna 2019

Vi flyttet til Akershus, ikke langt fra Lillestrøm, på Oslosiden. :) Vi beholdt jobbene, men mannen er konsulent og jobber ulike steder avhengig av kunde, mens jeg pendler til Sandvika, noe jeg synes er i lengste laget. Min arbeidsgiver har hovedkontor i Oslo sentrum, så når/hvis jeg skifter prosjekt etter permisjonen min blir jeg sittende i Oslo - det er ganske mye enklere. :)

• Liker Liker x 1
  8. Solbrille Glad i forumet Vi som prøver :)

Eier enebolig.

9. Ceccii86 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Holder når på å bygge enebolig, som forhåpentligvis står ferdig til julen 2020 :)

Del denne siden