Eier dere eller leier dere?

Eier leilighet. Vil ha oss en enebolig i landlige omgivelser etterhvert:)
 
Eier.
 
Eier en enebolig. Leide litt for lenge egentlig, burde kommet inn på boligmarkedet tidligere, men var litt i mellom jobber og sånt
 
Eier enebolig
 
Eier enebolig
 
Vi "eier" enebolig, har fullt huslån. Kjøpte for omtrent et år siden.
 
Leier, har aldri eid noe. Det er min aller største drøm, men det blir nok med drømmen :(

Utleier bor i utlandet, så vi må fikse alt selv. Bor i en liten leilighet og er snart fem stykker.
 
Leier 2.etg i ett lite hus, huseieren bor ikke i samme hus og min far leier nede. Så ungene flyr opp og ned som de vil og hagen gjør jeg som jeg vil med. Har ikke mulighet til å kjøpe noe nå, og så lenge ungene trives her spiller det ingen rolle for meg. Skulle bare ønske huseieren hadde bytta vinduer og kledning på huset, for det er modent for utskiftning. Jeg har bodd her i 5 år og trives godt selv om det er lite og ikke mitt eget..
 
Vi leier. Synes det er skikkelig kjipt, for har så utrolig lyst å ha noe jeg kan skape til mitt eget. Får ikke endret så mye når man leier.

Desverre er økonomien fra min side litt lav akkurat nå, og siden det er dyrt i Oslo får vi ikke stort nok lån kun på samboerens inntekt. Håper det løser seg ila året og vi kan kjøpe neste år!
 
Back
Topp