Eidsvoll

Febbis

Gift med forumet
Noen fra Eidsvoll her, eller som er kjent???

Har sett på hus på Siggerud.
Jeg har angst for å drite meg ut på et boligkjøp igjen, og trenger derfor synspunkter ang atedet. Både positive og negative[:)]

Men jeg har så lyst på det huset!!!!!!!!!!!!![:D]

Dytt

Siggerudhagan du mener? [:)]
Ligger det på finn?

ORIGINAL: Oppdrag Nemo

Ligger det på finn?

Ja, eller nesten. Det heter Tomterhagan og ligger på Siggerud Nord eller noe i den duren.

ORIGINAL: Febbis

Ligger det på finn?

Ja, eller nesten. Det heter Tomterhagan og ligger på Siggerud Nord eller noe i den duren.
http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=18130951&sid=

Jeg synes hvertfall det området er veldig koselig [:)]
Står jo litt info om nærmiljøet der, og det ligger jo omtrent midt mellom Eidsvoll sentrum og Råholt,
så ligger forsåvidt ganske sentralt.
Er også bare å tusle den lille biten ut til veien, så går det buss hver time.
Har ikke noe negativt å si om stedet hvertfall [:D] Og den tomannsboligen så jo flott ut [:D]

Ligger det på finn?

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=18130951&sid=

Jeg synes hvertfall det området er veldig koselig [:)]
Står jo litt info om nærmiljøet der, og det ligger jo omtrent midt mellom Eidsvoll sentrum og Råholt,
så ligger forsåvidt ganske sentralt.
Er også bare å tusle den lille biten ut til veien, så går det buss hver time.
Har ikke noe negativt å si om stedet hvertfall [:D] Og den tomannsboligen så jo flott ut [:D]

Har lest litt, men aldri vært noe særlig på Eidsvoll i mitt liv[&:] Annet enn at jeg idag kjører 5 mil hver vei for å klippe meg der. Og jeg liker sentrum, det er så lite og koselig der[:)] Men det er for oss som er fra Lillestrøm langt utti gokk og fra alle vi kjenner. Men folk løper ikke ned dørene våre nå heller.
Vi har bil, så vi kommer oss dit vi skal uansett. Men jeg trenger å finne meg en jobb der, og det virker ikke så lett[>:]

Flere erfaringer?

ORIGINAL: Trine82

mye flystøy, men et fint felt

[8|] Der????
Jeg har bodd på Jessheim, og ville tro det var værre på Jessheim... Hmm....

ORIGINAL: Trine82

mye flystøy, men et fint felt

[8|] Der????
Jeg har bodd på Jessheim, og ville tro det var værre på Jessheim... Hmm....

Flyene går vel oftere over Råholt/Eidsvoll enn Jessheim?
Flystøyen er hvertfall ikke ille. Jeg legger så og si aldri merke til at et fly flyr forbi [8|]

prøver igjen jeg[:)]

Siggerud e vel ikke på Eidsvoll vel? Hete jo Siggerud rett bortafor kommunen æg bor i, Oppegård..

Har familie på siggerudhagan. De trives nå veldig godt der. Begge familier. Det er et hyggelig og rolig felt. Sentralt nok. Selv bor vi på Dal, lenger sør i bygda.

Sundet er kjempe koselig, ikke mest utvalg. Men de har noen gode spisesteder og det er jo ikke langt til Jessheim om en vil shoppe

ORIGINAL: Greven av gral

Har familie på siggerudhagan. De trives nå veldig godt der. Begge familier. Det er et hyggelig og rolig felt. Sentralt nok. Selv bor vi på Dal, lenger sør i bygda.

Sundet er kjempe koselig, ikke mest utvalg. Men de har noen gode spisesteder og det er jo ikke langt til Jessheim om en vil shoppe

Vi ser litt på hus på Dal og, men føler nesten Eidsvoll er mer sentralt....
Vet du om det er bhg på feltet?

Nærmeste barnehage er 2,3 km unna, står det på gulesider.no. Men virker overhodet ikke så langt. Er Læringsverkstedet [:)]
2330,- for full plass.

Nærmeste barnehage er 2,3 km unna, står det på gulesider.no. Men virker overhodet ikke så langt. Er Læringsverkstedet [:)]
2330,- for full plass.

Så snill du er Nemo[:)]
Det er jo 1/3 av den veien vi har nå.
Skal ta oss en kjøretur i helga tenkte jeg, undersøke litt på nett også[;)]

Om du bor på Siggurudhagan eller Dal, det tror jeg blir hips om haps. Begge har gangavstand til butikk/skole. Dal har kanskje flere barnehager i gangavstand. Men det spiller vel ingen rolle, du skal sikkert ut å kjøre på jobb allikevel.
Det finnes flere gode barnehager i området siggeruhagan og Råholt

Back
Topp