Ei venninne av meg

Nyttårslykke

Gift med forumet
som gjennom svangerskapet har vært på UL to ganger (én på sykehuset og én privat) og fått vite at hun ventet en gutt fødte i går ei lita jente [:D]

Overraskelsen var visst stor [:D]

Har hørt om flere tilfeller av "feil" kjønn, men som oftest har det da vært at de har fått vite jente, men så  har det vist seg å være gutt... Selv venter jeg alltid til etter fødselen med å vite kjønnet, så slippe jeg nå i alle fall slike "overraskelser"[;)]

He he..En inne på mars 07 fikk beskjed to ganger om att hun ventet jente men hun var sikker på att det var gutt og ut kom gutt[:D]

Ja har også hørt om flere som har fått feil beskjed. Må være veldig rart å få noe annet enn det man har tenkt kommer ut.

Jeg har det litt på samme måten, var ganske sikker på jente, men har fått beskjed om gutt og jordmora var veldig sikker. Men tar meg selv i å tenke at det er jo ikke helt sikkert at det er en gutt [:)]

Forrige svangerskap fikk jeg beskjed om at "dette er en jente og får du ut noe annet er det rart" Det stemte med jenten da [:)]. Min søster derimot fikk beskjed om at det var en gutt men det var ei lita jente [:)]

Det er mye vanligere med jenter som viser seg å være gutter, enn gutter som viser seg å være jenter.
Har du ikke sett en snurrebass betyr det ikke at det ikke ER en der - men har du sett en snurrebass så ER det vanligvis en snurrebass.
Dog ikke uten unntak. [;)][:D]

Det er det samme som skjedde med søskenbarne til samboeren..

De hadde vært på noen ultralyder, å de fikk beskjed om at de ventet ei lita prinsesse [:)]
Handlet inn klær som var i rosa, å ordnet rom til henne..

Men da fødselen var kommet å hun hadde født, så sa jordmoren gratulerer med en liten prins [8D][;)]

De fikk seg et lite sjokk akkurat der å da.. Hehe..

Kanskje derfor det er lurt å ikke kjøpe inn allverden med blått når man har fått vite gutt [:D]

KAN fort være ei jente [:D]

Venninna mi har en gutt fra før, så tror de ble veldig glade for jente [:D]

Er ikke krise om man har shoppet masse blått og får ei jente - er verre om man har shoppet masse rosa kjoler og får en gutt! [:D]

ORIGINAL: Minerva

Er ikke krise om man har shoppet masse blått og får ei jente - er verre om man har shoppet masse rosa kjoler og får en gutt! [:D]

hehe, ja kan ikke putte gutten i kjoler heller da [:D]

Så sprøtt!
Har tenkt tanken at det kan skje sjøl, men er vel ytterst sjelden at det skjer.
Det så veldig ut som en gutt da vi var på ultralyd så tror jo at det stemmer, men man kan jo aldri vite sikkert [:)]

Back
Topp