Mary Evelyn
Glad i forumet
Idag er det ei uke +1 til termin! Har daglig mensmurringer eller stikkinger, og har hatt noen tak siste uka à la rier. Sist ble jeg satt igang så jeg aner jo ikke hvordan kroppen min fungerer mht fødsel. Kan være 14 dager igjen før det skjer noe, og to dager.. Er så spent! Samtidig har jeg stadig nye prosjekter for ting som skal gjøres hjemme før babyen kommer, og er ikke riktig klar av den grunn. Håper å sette strek idag og bruke morgendagen til TV og noe godt å spise.. Er så dårlig på å sitte i ro..
Svigermor fredag og blir et par uker fremover. Jeg skal innrømme det var med blandede følelser jeg mottok den beskjeden. Føler meg litt "invadert".. Men hun er utrolig grei og vil meg bare det beste. Hennes eldste sønn kuttet kontakten med henne(og resten av fam) uten at hun(eller noen andre av oss) vet hvorfor, og det bare to år etter at han ga henne hennes første barnebarn. Nå er det fire år siden og vi vet han har fått en sønn siden da. Hun gleder seg sånn til å komme, og er livredd for å være til bry. Hun har jobbet hele livet med barn, og elsker å være sammen med de. Så hva kan man vel gjøre
Blir jo koselig også med selskap om dagene.
Tja, det var en liten statusrapport herfra
Svigermor fredag og blir et par uker fremover. Jeg skal innrømme det var med blandede følelser jeg mottok den beskjeden. Føler meg litt "invadert".. Men hun er utrolig grei og vil meg bare det beste. Hennes eldste sønn kuttet kontakten med henne(og resten av fam) uten at hun(eller noen andre av oss) vet hvorfor, og det bare to år etter at han ga henne hennes første barnebarn. Nå er det fire år siden og vi vet han har fått en sønn siden da. Hun gleder seg sånn til å komme, og er livredd for å være til bry. Hun har jobbet hele livet med barn, og elsker å være sammen med de. Så hva kan man vel gjøre
Tja, det var en liten statusrapport herfra