Ei laang natt! (Lang)

Iselin2

Forelsket i forumet
Jeg sovnet tidlig i går kveld, men etter bare en snau time våknet jeg igjen, av at jeg hadde noen helt for jævelige magesmerter!
Hele magen trakk seg sammen, begynte fra topp, bunn og hver side, og møttes på midten. Det er det værste jeg har vært med på, og det ga seg ikke. Det kom i rykk og napp, så det kunne gå ti min mellom hver sammentrekkning, og til slutt ble det så ille at jeg sto å spøy over doen. Jeg var sikker på at jeg ikke hadde mer igjen inni magen min.. Og når jeg var ferdig med å spy hadde jeg spor av blod i oppkastet.. Jeg ble kjempe nervøs å rigte legevakten med en gang. Der fikk jeg beskjed om at det var helt normalt med spor av litt blod etter kraftig oppkast, men at di sammentrekkningene antakelig var kynnere. Jeg hadde virkelig INGEN aning om at det var så vondt! Og det holdt på i over fire timer!!
Noen flere som har hatt slik? Er jo bare 13 uker på vei (14 til tirsdag)

Å huff, stakkars deg da!

Jeg har ikke vært plaget med kynnere i det hele tatt, å det høres jammen ikke godt ut nei!

Håper de gir seg snart da *klem*

Det ga seg i natt, men er fortsatt vondt i magen liksom. Men regner med det er fordi jeg brukte magen endel i natt. Hehe.
Nei var ikke noe godt, og hadde ingen ide om at det skulle være sånn heller, meen nå vet jeg det, så har jeg det i bakhode til neste gang :) Hehe.
Klem :)

Heisan! Ettersom jeg har forstått på jordmødre både forrige svangerskap og dette svangerskapet, så skal altså ikke kynnere gjøre vondt. De er ubehagelige, men skal ikke gjøre vondt. Men det er det jeg har fått fortalt i allefall[:)]

Tviler på at det var kynnere altså, kynnere skal ikke være sa min jordmor til meg, ubehagelig ja.. men ikke vonde [8|]

Hørtes ut som deler av en fødsel det der!!!! Vonde sammentrekninger som ender i oppkast... Det har jeg gjort begge fødslene mine...

Meeen jeg signerer de andre her og tror ikke det er kynnere, de skal ikke være vonde! Høres i grunn ut som forferdelig mageknip som ender i oppkast. Jeg har det vanligvis ikke sånn, men når jeg går gravid har jeg det mye sånn i forbindelse med både diaré og forstoppelse...

huff det hørtes ikke godt ut[&o]
jeg sleit med kynnere med første mann og ble sykmeldt 3 mnd før hun kom..
men kan ikke huske å hatt så kraftige kynnere..

håper du slipper det igjen da[;)]

Back
Topp