Ehm... skal jeg søke?

Står det noe om gratis vareprøver, eller andre goder som ansatt.....?[8D][:D]

Ja hvorfor ikke [:D]

Kansje du får mye gratis dildoer å greier, du må jo vite i jobben hvordan lekene fungerer og om de gjør jobben sin [8D][:D]

ORIGINAL: Lois Lane

Haha, det er sikkert en fordel om man kan fortelle kundene litt om de forskjellige produktene[8D]

ORIGINAL: Gollemor

ORIGINAL: Lois Lane

Haha, det er sikkert en fordel om man kan fortelle kundene litt om de forskjellige produktene[8D]

Ja det vil jeg jo tro[:D]

jeg hadde søkt!

ORIGINAL: DramaQueen

Ja hvorfor ikke [:D]

Kansje du får mye gratis dildoer å greier, du må jo vite i jobben hvordan lekene fungerer og om de gjør jobben sin [8D][:D]

Hehe! Ja, ikke sant?
Huff.. er jeg modig nok da?

ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

JA!!

Jeg og vil jobbe der [:D]

Hehe.. du får søke da :P Er jo her i byen ;)

Bare å søke det vel?
Bedre å angre på noe man HAR gjort, enn noe man ikke turte å gjøre.. [8D][;)][:D]

Gjør det![:D]

ORIGINAL: slisabeth

Nei, det hadde jeg aldri turt. Men du er kanskje tøffere enn meg[:D]

Hah!
Vel, jeg kunne klart jobben helt supert. Men å fortelle foreldre, gamle tanter og onkler.. svigerfamilier etc, at jeg jobber der, DET vet jeg ikke om jeg er tøff nok til [8D]

Men jeg må ha en jobb. Og det kan jo bli morsomt. Jeg liker å studere mennesker, og det får jeg gjort der. På en måte jeg ikke får ellers[:D]

Må sikkert prøve de fleste produktene for å vite mest mulig om dem[;)][:D]

ORIGINAL: Trude Ellerei.

Du kommer garantert over sjenansen som er i begynnelsen.
Husk på at kundene oftest er lang flauere enn deg. Selv de som virker selvsikre og fleipete.

Selve jobben er jo en vanlig jobb, med morsomme produkter.
Hadde søkt selv jeg, men tror ikke jeg er typen de søker (sliten husmor som ikke tar seg spesielt godt ut i lakk og lær)

Hvis det er et kriterie, kan jeg bare glemme jobben[:D]

Back
Topp