ehm, sånn rent hypotetisk sett..

Melliott

Elsker forumet
Hvis det skulle skje at man fikk utbetalt mer penger fra NAV enn man egentlig skulle hatt, og man ringer og sier ifra, men de i andre enden ikke helt forstår problemet selv etter flere forklaringer og de står fast på at utbetalingen er riktig, vil man da stå i fare for å måtte betale tilbake i ettertid?

Rent hypotetisk.

jepp det må du garantert.

ORIGINAL: BlessItBe

Da MÅ du betale det tilbake [;)]

Man må betale tilbake selv om man har ringt og sagt at "jeg tror ikke jeg skulle hatt disse pengene", mens damen i mottaket sier at jo, det skal du og så blir man satt over til forvaltning og de også sier at utbetalingen er riktig..?

ringer en gang til, hypotetisk sett..

når jeg bel alene med marie så fikk jeg full overgangsstønad den første mnd selv om jegikke skulle ha det. sa i fra da dagen etter. de innrømmet til og med at det var dems feil, men betale tilbake måtte jeg.

da har jeg snakket med dem igjen, og damen dobbeltsjekket det for meg. Hun sa at de hadde begynt å ta enkeltvurderinger utifra om man skulle få utbetalt penger de 6 ukene etter fødselen, og utbetalingene mine var riktige [:)] hun skulle skrive ned samtalen vår og legge den i systemet slik at de ikke kunne komme i ettertid og kreve tilbakebetaling [:)]

wuhu! [:D]

tusen takk for svar [:)]

Back
Topp