Ehm, et litt ekkelt spørsmål om guffe fra hals/nese..

• Trådstarter Trådstarter Maanda
  • Opprettet Opprettet
M

Maanda

Guest
Jeg har siden 15-årsalderen vært plaget av hvite, harde klumper som plutselig kommer opp.. De stinker helt forjævlig.. Var hos ØNH-spesialist, han mente dette var vanlig, særlig blant tenåringer.

Jeg har nå hatt dette i 6 år, og nå er de  ikke lenger hvite, men KNALL grønne..Typ samme farge som skrifta der.. De lukter helt jævlig, rett og slett bæsj. I stad nøys jeg, og den føyk fra halsen og opp i nesa, der satt den seg fast. Og jeg har nå gått rundt og syntes at alt lukta bæsj

Noen som aner hva dette faktisk er? og er det vanlig? Har DU hatt sånn?

Huff, føler meg som en freak :P

vet min søster slet med dette helt til hun fjerne mandlene i voksen alder.

hun grein seg fram i køen for å få tatt de da det var så plagsomt og sjenerende.

hmm... kanskje du har en betennelse nå da?

Har å hatt sånn.. når jeg har vært forkjøla?

Jeg er ikke forkjøla, og er plaga med dette hele tiden. Får fryktelig dårlig ånde av det :/

Jeg sliter med det samme, men de er alltid hvite. Legen min sier det er fordi jeg har så store furer/groper i mandlene at mye dritt samler seg der så blir det sånne klomper som lukter. Eneste som hjalp var å fjerne de. Har ikke gjort det enda.

*Pompi* skrev:
Jeg sliter med det samme, men de er alltid hvite. Legen min sier det er fordi jeg har så store furer/groper i mandlene at mye dritt samler seg der så blir det sånne klomper som lukter. Eneste som hjalp var å fjerne de. Har ikke gjort det enda.

Fysj :/

Hvis dette fortsetter må de jo fjernes her, kan ikke gå rundt og hoste opp grønne og hvite stinkbomber hele tiden. Vært spesielt ille siste ukene..

Back
Topp