Ehm, er det sopp? *litt detaljer*

Tweak

Forumet er livet
Jeg har løpt mye på do de siste dagene og jeg tror at all den tørkingen har påvirket balansen der nede. Nå kløøøør det!

Er ikke sopp ganske vanlig å få i svangerskap? Og hva kan jeg bruke for å få det vekk? Har null erfaring med sopp...

Åh, sånn er det her og. Jeg smører på litt Canesten, det fås kjøpt reseptfritt på apoteket.

veldig vanlig å få soppinfeksjon i sv skapet ja..du kan bruke canesten salve( men ikkje stikkpille)

Kan fint bruke Canesten, ja. Også med vagitorier, bare ikke bruke applikatoren som følger med, men bruke fingrene i stedet.

Det er vanlig når man er gravid ja. Har samme problemet selv nå og det er skikkelig ubehagelig! Men nå har det sluttet å klø og er symptomfri. Bruker Pevaryl. Stikkpille og salve. Man kan bruke stikkpille selv om man er gravid. God bedring :)

kikister skrev:
Kan fint bruke Canesten, ja. Også med vagitorier, bare ikke bruke applikatoren som følger med, men bruke fingrene i stedet.

Signerer denne. Har vært veldig plaget med sopp over lang tid, stadig tilbakevendene. Bruker Canesten, både stikkpillen og kremen. Kjenner det i løpet av få timer at kløen roer seg. Det er viktig å bruke både stikkpille og kremen fordi soppen som regel sitter både innvendig og utvendig. Putt pillen opp med fingeren og smør godt fra kløft til kløft :-)

er litt plaget her også tror jeg. må nok ned på apoteket i morgen.

Apotekdama anbefalte meg pevaryl, og nå er jeg på tredje dagen og kjenner endelig en slags lindring! Skal på ul på tirsdag og tenkte å ta det opp med gyn da.

Fy flate som det har klødd! :-/

Back
Topp