Ehm,altså...

Helenemor

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Nei, nå er det mye rart med denne kroppen gitt. Siste nå er at jeg har blitt så infernalsk øm i det jeg tror er bekkenet,men da mellom beina. Kjennes ut som at jeg har et megablåmerke som strekker seg fra huttiheiti foran til på sidene av rumpa :p Noen som kjenner seg igjen i dette??o_O Kan nevne at det å snu seg fra en side i sengen til den andre,slik at jeg må bruke beina for å få "fart" er så vondt at det er til å le av :eek:

Syns du høres heldig ut som klarer å snu deg engang! Jeg sover godt om natta, men når jeg først skal skifte stilling, så er det når jeg har våknet, og da må jeg opp av senga og så legge meg ned igjen for å skifte feks fra høyre til venstre. Men bare det å komme seg ut tar litt tid, jeg bruker armene en del til å flytte på beina. Da slipper jeg å bruke styrke fra de, for det er grusomt vondt!

Syns du høres heldig ut som klarer å snu deg engang! Jeg sover godt om natta, men når jeg først skal skifte stilling, så er det når jeg har våknet, og da må jeg opp av senga og så legge meg ned igjen for å skifte feks fra høyre til venstre. Men bare det å komme seg ut tar litt tid, jeg bruker armene en del til å flytte på beina. Da slipper jeg å bruke styrke fra de, for det er grusomt vondt!

Tja, jeg kan ikke påstå at jeg føler meg heldig akkurat. Det går på ren viljestyrke,jeg har mest lyst til å hyle hver gang :p Men jeg sover veldig urolig for tiden og må snu meg sikkert 15 ganger før jeg i det hele tatt sovner,så jeg "må" bare klare det.

Samme her, har mest vondt om kveldene imellom føttene/bekkenet at det kjennes som man ikke kommer seg fram. Kan og gjerne bruke 1/2 time på å klare å rulle meg ut av seng/sofa for det låser seg I bekkenet :hungover:

Høres ut som det er bekkenløsninga som har slått ut? Jeg har veldig smerter i "senefestene" i lysken, under mot rumpa.. Grusomt vondt! :/

Høres ut som det er bekkenløsninga som har slått ut? Jeg har veldig smerter i "senefestene" i lysken, under mot rumpa.. Grusomt vondt! :/

Ja,jeg har hatt både bekkenløsning/låsning og symfyseløsning en stund nå,så smertene har flyttet seg fra helt foran i skambeinet,bak til korsryggen og tilbake igjen. Men nå har det brått blitt helt uutholdelig der du sier. Så ja,er vel noe sånt :) Skal bli godt å bli ferdig si!

Back
Topp