Ehhm..et ekkelt spørsmål....

Pearl81

Glad i forumet
sorry hvis dette blir dumt, men er litt småbetenkt over noe her...
..har hatt en god del smerter i mage og rygg de siste dagen...ikke sånn at jeg har måttet vært hjemme fra skolen....men har vært veldig tungt og vondt...ehhm og idag, var en gang på do og tissa og da var det en litt sånn "gusjen" farge på papiret...ble litt urolig, men vil ikke ringe legevakta for "ingenting" heller....er dette normalt..... det lukta også bittelitt vondt/rart...[:'(]
(unskyld detaljer)
 
ikke for å bekymre deg,men det hadde kanskje vært greit å ringt,så får du fagpersonell til å svare deg[;)]Lykke til hvertfall[;)]
 
Har også hatt det sånn av og til. Vet ikke hva det kan være, men var og tok urinprøve hos legen, og de fant ingenting på meg. Skal på kontroll igjen i morgen. Men er du bekymret, så ta deg en tur til legen og bare lever en prøve. Så ser de på det. Bedre å sjekke hvis du er bekymret..
 
Var til legen for to uker siden....fin urin da.....hmmm...Tar meg nok en telefon hvis jeg ser mer og får mer vondt ja.....takk for svar
 
Hei pearl:) Det høres veldig ut som urinveisinfeksjon...Gå til legen med en urinprøve så finner de fort ut av det å så får du pencelin..
Da går det fort over:)
 
Det høres ikke ut som ingenting da.. Så jeg synes du trygt kan ringe legevakta[:)]
 
Enig om at det høres ut som urinveis inf.
Sjekk med legen din.

Lykke til!
 
hei, jeg syns ikke du skal unskylde deg for å spør om noe slikt...trur vi alle veit hvordan det er. Det er jo meningen at en skal kunne spøre andre om ting en er usikker på her. Så ikke tenkt på det. Men jeg også ville ringt legen eller jordmora for å få et svar, så du ikke går med tankene og bekymrer deg. Jeg sier heller ikke det for å urolige deg, men som også di andre sier...bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Lykke til[;)]
 
Back
Topp