Ehhhh

babyT

Forumet er livet
Når ble jeg seniormedlem? [8|] Hmmm... Har ikke fulgt med i det hele tatt, jeg...

ORIGINAL: MissSunshine

Skravlekjerring[8D] Som du ser har jeg et stykke igjen enda, men prøver så godt jeg kan[:D]

Er jo lenge siden jeg har skrevet noe nå da... Men har jo blitt en del innlegg etter at vi fikk brevet igår [8D]

ikke godt å si[:D]

hadde eg ikke slettet meg hadde eg vært oppe i 10 000 no[:D][:D]

He he du har nok vært seniormedlem en stund du, tror det er litt siden du passerte 1500 poster jeg, du har nok ikke tatt de 280 postene i løpet av de siste dagene kan jeg tenke meg. Det er nok en som ikke har fulgt med i timen her

ORIGINAL: twinanne

He he du har nok vært seniormedlem en stund du, tror det er litt siden du passerte 1500 poster jeg, du har nok ikke tatt de 280 postene i løpet av de siste dagene kan jeg tenke meg. Det er nok en som ikke har fulgt med i timen her

Hva!? Mener du meg??? Kan jeg aldri tro...

ORIGINAL: babyT?

Når ble jeg seniormedlem? [8|] Hmmm... Har ikke fulgt med i det hele tatt, jeg...

Har ett godt stykke igjen til jeg er seniormedlem jeg da. Hehe.  

Jeg står på skikkelig i dag jeg, målet er snart å henge i hæla på BabyT, høres så flott ut og ha slik erfaring - senior medlem da gett, he he....

ORIGINAL: twinanne

Jeg står på skikkelig i dag jeg, målet er snart å henge i hæla på BabyT, høres så flott ut og ha slik erfaring - senior medlem da gett, he he....

you go girl! [;)]

[:D]hehe....må bare le litt jeg...hehe[:D]

ORIGINAL: BaBySnuppah

[:D]hehe....må bare le litt jeg...hehe[:D]

sign denne[:D] Har kommet en stjerne høyere, men det er laaaaaaaangt igjen til seniormedlem... Hihihihihi..

Back
Topp