Tvillingmamma88
Glad i forumet
Jeg vet at det sikkert er helt teit av meg å tenke på dette i det heletatt, men siden jeg var liten har jeg blitt mobbe på grunn av utseende, på forskjellige grunnlag. Nå når jeg er gravid med tvillinger så vokser magen FORT! Det er noe jeg gleder meg over samtidig som jeg av og til vil sette meg ned å begynne å gråte, for allerede har jeg en go del strekkmerker. Er livenes redd for bli enda mer innesluttet når det kommer til intimitet. Med bf tok det meg lang tid før jeg klarte å la han se meg uten klær, og først etter 6 mnd brydde jeg meg ikke lengre.
Er redd for at det skal bli en stor plage for meg i ettertid å vise meg for en eventuelt ny type uten klær. Og gjør det heller ikke bedre at bf sa til meg første gang det ble slutt at han syntes det føltes feil å ta i meg. Vet han ikke mente på grunn av utseende når han sa det, men gjorde likevel vondt og jeg forbandt det automatisk til utseendet på grunn av den mobbingen jeg gikk gjennom på skolen.
Er det mulighet å få støtte til å eventuelt få "fikset" på utseende etter fødsel? Noen som har gjort det eller vet noe om det? Ville satt stor pris på svar [&o]
Er redd for at det skal bli en stor plage for meg i ettertid å vise meg for en eventuelt ny type uten klær. Og gjør det heller ikke bedre at bf sa til meg første gang det ble slutt at han syntes det føltes feil å ta i meg. Vet han ikke mente på grunn av utseende når han sa det, men gjorde likevel vondt og jeg forbandt det automatisk til utseendet på grunn av den mobbingen jeg gikk gjennom på skolen.
Er det mulighet å få støtte til å eventuelt få "fikset" på utseende etter fødsel? Noen som har gjort det eller vet noe om det? Ville satt stor pris på svar [&o]