ehhhh.. *lang*

Tvillingmamma88

Glad i forumet
Jeg vet at det sikkert er helt teit av meg å tenke på dette i det heletatt, men siden jeg var liten har jeg blitt mobbe på grunn av utseende, på forskjellige grunnlag. Nå når jeg er gravid med tvillinger så vokser magen FORT! Det er noe jeg gleder meg over samtidig som jeg av og til vil sette meg ned å begynne å gråte, for allerede har jeg en go del strekkmerker. Er livenes redd for bli enda mer innesluttet når det kommer til intimitet. Med bf tok det meg lang tid før jeg klarte å la han se meg uten klær, og først etter 6 mnd brydde jeg meg ikke lengre.

Er redd for at det skal bli en stor plage for meg i ettertid å vise meg for en eventuelt ny type uten klær. Og gjør det heller ikke bedre at bf sa til meg første gang det ble slutt at han syntes det føltes feil å ta i meg. Vet han ikke mente på grunn av utseende når han sa det, men gjorde likevel vondt og jeg forbandt det automatisk til utseendet på grunn av den mobbingen jeg gikk gjennom på skolen.

Er det mulighet å få støtte til å eventuelt få "fikset" på utseende etter fødsel? Noen som har gjort det eller vet noe om det? Ville satt stor pris på svar [&o]

Ja, det går an hvis det forringer livskvaliteten din enten fysisk eller psykisk. Vanskeligere å få det kun på psykisk grunnlag, men det er mulig.. [:)]

Huff, veit ikke helt hva jeg skal svare deg.. Men jeg er tryggere på kroppen min ovefor min kjære etter 2 fødsler, med verdenskart over magen og dissene midje... men nå har vi vært sammen i 10 år da, og jeg har blitt mere voksen og gir mere faen...
Håper du føler deg annerledes og stolt etter å ha båret frem 2 barn[;)]

ORIGINAL: *LiseT*

Jeg syntes heller du skal værestoltav strekkmerkene jeg. De er der fordi du har bært frem barn, og det er ett av livets største mirakler og gaver.

Om man må operere seg etter fødsel for å bli "normal" igjen så bør man revurdere hva som er viktig, utseende og hva folk tror, eller barna du setter til verden.

Hev deg høyt over mobbing og slikt tull!!!

Ja, sitter å tenker at jeg tross alt har bært fram to barn når jeg er ferdig. [:)]

ORIGINAL: breeg

ORIGINAL: *LiseT*

Jeg syntes heller du skal værestoltav strekkmerkene jeg. De er der fordi du har bært frem barn, og det er ett av livets største mirakler og gaver.

Om man må operere seg etter fødsel for å bli "normal" igjen så bør man revurdere hva som er viktig, utseende og hva folk tror, eller barna du setter til verden.

Hev deg høyt over mobbing og slikt tull!!!

AMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er helt enig i dette.

Som jeg har sagt tidligere så er strekkmerker, eller æresmerker som det har blitt kalt her inne, noe av det fineste jeg ser på ei jente.
Skjønner skepsisen din og tankene dine rundt dette, men hvis den neste mannen din klager på strekkmerkene dine er det ikke deg han vil ha, men kroppen din og da er han ikke noe å samle på.
Synes du skal overse / overhøre evt kommentarer om strekkmerkene dine hvis de skulle være negative.

STREKKMERKER ER PENT IMHO!

Takk [:D]

Har samme problemet selv...Hadde litt fra før, og fikk mer da jeg ble gravid..

Nektet å gå med bikini og slikt..men nå, så bryr jeg meg ikke i det hele tatt..Hvis jeg ikke kan gjøre noe med det, så får jeg bare akseptere det=) Stol på den du er sammen med=) Prat med han, hør hva han sier..Det hjelper=)

Var det som gjorde at jeg sluttet å bry med om de..den gamle meg hadde aldri turd å gå ned på stranden og kjøre vannscooter i bikini..

Signerer alle over som har skrevet...

Man bærer fram to nydelige unger...
Og kan ikke en mann akseptere deg for slik du er, så er han ikke verdt deg!

Må også tilføye siden jeg har gått gjennom det du går gjennom nå. Jeg fikk faktisk opplyst på føden at tvilling gravide får gratis bukplastikk! [:-] [;)] 

eg hadde en del strekkemrker før julie og fleire no[;)]  denne sommaren har eg gått med bikini på stranda og det har eg aldri gjordt før. det tok litt tid,men til slutt glømte eg dei og eg har jo verdens beste unnskyldning for strekkmerker! [:D]

For min del ga jeg bare Faen etter fødselen. Fikk også mye strekkmerker, og gikk en del opp i vekt. AHr vært i syden å gått i bikini, så lenge jeg slipper å se bilder av meg selv så gikk det helt greit [;)] Bryr meg ikke om hva andre tenker, men skjønner jo at det ikke er så lett for deg, hvis du har fått høre så me opp igjennom oppveksten.

Men trur ingen vil se rart på om ei tvillingmamma har litt strekkmerker, trur ikke det er mange som kommer unna uten det.

ORIGINAL: ~eXita~

Signerer alle over som har skrevet...

Man bærer fram to nydelige unger...
Og kan ikke en mann akseptere deg for slik du er, så er han ikke verdt deg!

Må også tilføye siden jeg har gått gjennom det du går gjennom nå. Jeg fikk faktisk opplyst på føden at tvilling gravide får gratis bukplastikk! [:-] [;)] 

Ja, e jo forsåvidt sant. Tror bare at jeg må få det inn i hodet med teskje [;)]

ORIGINAL: frøken my

eg hadde en del strekkemrker før julie og fleire no[;)]  denne sommaren har eg gått med bikini på stranda og det har eg aldri gjordt før. det tok litt tid,men til slutt glømte eg dei og eg har jo verdens beste unnskyldning for strekkmerker! [:D]

Det har du virkelig [:)] Hun er aldeles nydelig[:D]

Back
Topp