Ehh.. wtf? får jeg turen gratis eller??

Hyssamaia!

Gift med forumet
Jeg betalte 1700 kr for en tur på fredag om jeg ikke husker feil..
Bestillte og betalte over nett som jeg har gjort alle de andre gangene. beløpet ble også trekt med en gang. sjekket nettbanken.
Sjekket saldoen min i helgen og den viste 3000 ca. sjekket kontoen nå for å sjekke om os'n har kommet inn og da hadde jeg plutselig over 5000[8|] skjønte ikke en dritt så måtte inn på nettbanken for å sjekke om jeg hadde fått noen penger.. men neida.. da har de fjernet det beløpet på 1702 kr[8|] så jeg har liksom fått de tilbake på kontoen..

Hva skal jeg gjøre nå a? jeg har jo kvitering på at det er betalt å sånn.. høhø..

ORIGINAL: MsMarte.

det blirt trekkt igjen om du betalte med visa[;)]

så det blir trekt når jeg betaler.. så får jeg pengene tilbake på konto og så trekker de det en gang til?[8|] jeg bestille akkurat den samme greia for en mnd siden.. heheh betalt på samme måte og da skjedde det ikke sånn.. aldri opplevd før[8D]

ORIGINAL: Hyssamaia!

så det blir trekt når jeg betaler.. så får jeg pengene tilbake på konto og så trekker de det en gang til?[8|] jeg bestille akkurat den samme greia for en mnd siden.. heheh betalt på samme måte og da skjedde det ikke sånn.. aldri opplevd før[8D]

de gjorde i alle fall slik når jeg var i Riga[:)]

Det blir trekt igjen. Opplevd det endel ganger. 

ORIGINAL: Digamma

Når man betaler slike bla flybiletter, så blir pengene bare reservert først. Det vil se ut på for deg som om pengene ikke er der, så blir de faktisk trukket når man har reist.

Av og til så kan reserveringer falle ut, uten at jeg vet hvorfor, men beløpet vil bli trekt fra din konto senere uansett.

Ok.. for det har ALDRI skjedd før.. og jeg har kjøpt samme reisen 2 ganger før, betalt med visa i utlandet, brukt mini bank osv.. og dette har ALDRI skjedd.. så rart det skjer nå[:-]

samme har skjedd me mæ å hver gang æ ska ut å fly...

skjedde faktisk en gang at pengan aldri blei trekt [:D] men e mange år sia...

Det blir trekt igjen. Enten om et par dager, eller når du reiser. Skjer meg ofte [;)]

ORIGINAL: aimste

samme har skjedd me mæ å hver gang æ ska ut å fly...

skjedde faktisk en gang at pengan aldri blei trekt [:D] men e mange år sia...

men jeg skal ikke fly.. har bestillt billett med båten til københavn [8D] og den må betales SENEST 2 uker før reise. og det er hvis du ringer ned å bestiller. på nett  må man betale med en gang. og jeg har kjøpt de samme billettene her 2 ganger før. og det har aldri skjedd. t.o.m når jeg dro kortet i utlandet og brukte det i minibank ble det trekt med en gang[;)]

jeg har kvitering på at det er betalt.. står - resterende NOK : 0 kr
og den kan jeg skrive ut, for den er gyldig som billett[8D] såå..

Dette står det på reisebeviset

Payment information

Total beløp:

1702.00 Nok

Betalt/Fakturert:

1702.00 Nok

Utestående beløp:

0.00 Nok

så det er nok betalt..

sist vi reiste så RESERVERTE de pengene for å sjekke om pengene var på konto. Så kom de plutselig inn igjen også trakk de pengene etter reisen[;)]

ORIGINAL: Charaina

sist vi reiste så RESERVERTE de pengene for å sjekke om pengene var på konto. Så kom de plutselig inn igjen også trakk de pengene etter reisen[;)]

Etter reisen?[8|] men jeg har bestillt denne turen flere ganger før og det har ALDRI skjedd sånn her før.. aldri ved noen annen betaling heller.. det er snakk om båten til køben.. ikke fly til usa liksom[8D]

Etter reisen?[8|] men jeg har bestillt denne turen flere ganger før og det har ALDRI skjedd sånn her før.. aldri ved noen annen betaling heller.. det er snakk om båten til køben.. ikke fly til usa liksom[8D]

En gang må bli den første vettu [:D]

ORIGINAL: stibli

En gang må bli den første vettu [:D]

joa, sant det[:D]

det skjedde da vi skulle ta fly til køben vel og merke. det har også skjedd før når jeg har tatt fly. De "låner" pengene for å se om de er der også tar de ikke pengene før reisen er over eller når du "sjekker" inn

det skjedde da vi skulle ta fly til køben vel og merke. det har også skjedd før når jeg har tatt fly. De "låner" pengene for å se om de er der også tar de ikke pengene før reisen er over eller når du "sjekker" inn

Hmm.. jaja[:D]

ORIGINAL: Fyrste metall

Det blir trekt igjen. Opplevd det endel ganger. 

skjedd mange ganger her å! [&:]

ORIGINAL: theskj

Ingen fare med noe annet nei[:@][:@][:@][:@]

Er egentlig forbanna over at de gjør slik[:@][:@][:@][:@][:@]

ja merkelig.. har jo betalt for billett på den båten så mange ganger.. aldri opplevd før. ingen av de andre jeg kjenner som har bestillt heller.. men men.. kjipern den dagen det blir trekkt[:-]

Back
Topp