ehh.. muggent brød..

LiHaLo

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Etter å ha spist to brødskiver oppdaga jeg at det var begynt å komme mugg på brødet!!! [:'(][:'(][:'(]

sånn ferdig oppskjært sabeltannbrød, var d siste de hadde igjen i butikken...(kanskje en grunn til det..)

uæææ... er det veldig uheldig med tanke på kiden i magen tro??

var ikke mye, men noen få grønne flekker på den ene skorpesida...

crap, det var jo ikke gammelt heller... nå har jeg lyst til å gå å spy opp alt..men d klarer j ikke..æsj blir sååå kvalm her nå...[:@][:@][:@]

Usj.. Gjorde det samme her en dag jeg også, men oppdaga det ikke før jeg skulle spise lunch [:'(]

Ble dårlig i magen på kvelden og full av luft dagen etterpå. Overbevist om at det var det dumme brødet. Skulle virkelig ønske de skrev best før på brødene også,. Hadde blitt enklere!

sjekka nå... det står 12/6..og det er jo i dag... jaja, stemte at det var best før i dag hvertfall!
må ha liggi i butikken noen dager..

satse på at jeg blir skikkelig dårlig i magen sånn at det går over til rier!! hehe det hadde vært no!
Kjerringråd! Spis muggent brød!! [;)]

Hahahah!!

[:D][:D][:D]

Si fra om det funker!

Kasta et gammelt ekkelt kneip-brød i går. Hvis det funker kan jeg alltids plukke det opp igjen [8D]

ja ikke sant! skikkelig æsj... men fikk du mugg-skiver på sykehuset?? eller?

og jeg som sparte den siste skiva til å kooose meg med nugatti air... fuck det... blei ikke no nugatti air på meg i dag!!! snufs...

haha, ta en huva ja... nei du, tør ikke bli kvalmere nå...!

Back
Topp