Ehemmm... Hvordan pusser man vinduer...?

Man må skrape..
La bilen stå på tomgang i mens (eller 10-15 min i forveien), så blir det lettere [:)]
Med mindre det er stålis da.. da sier jeg bare "lykke til" [:D]

ORIGINAL: lumina og Erik

Man må skrape..
La bilen stå på tomgang i mens (eller 10-15 min i forveien), så blir det lettere [:)]
Med mindre det er stålis da.. da sier jeg bare "lykke til" [:D]

Ikke på bilen, vinduene til huset... De i 2 etg er møkete. 4 mannfolk flytta ut i går og vi venter inn nye folk i morgen, så må vaske litt...

ORIGINAL: **Lillamumi**

I kaldt vann:) men du burde vel vente med å vaske til det ikke er så jævlig kaldt ute. Men rundt 0 grader kan du vaske i kaldt vann for da fordamper ikke vannet med engang.

Det kommer nye folk i morgen, så regner ikke med vi er nede på null grader før det... hehe[:D]

Vannet fyser vel bare når det er så kaldt.... Vask de inne nå, og se om det blir litt mildere ut over dagen [:D]

Jeg hadde hoppet glatt over den vinduspussen....

ORIGINAL: Inmari

Samme her, hadde kansje gnikka litt på innsido av dei, menne ute? Nei ikkje i -10  [&:]

Akkurat, hus-vinduer [:D]
Jo, jeg trooor nok jeg ville prøvd spylevæske, eller bare.. latt som om jeg ikke så skitten på vinduene [8D]

De mannfolka har nok ikke pussa vinduer i løpet av det året de har bodd her. Og jeg klarer ikke å la andre flytte inn i møkete leilighet. Ikke vinduene engang...[:D]

Spylevæske var faktisk ikke så dumt. Det fryser ikke i det minste. Men jeg holder fremdeles en knapp på "hoppe glatt over".

Da var det gjort. Bare snudde vinduet og lot det stå til det hadde "varma" seg litt, så gikk det bra. Kommer nok til å prøve spylevæske på verandadøra, som det selvfølgelig ikke går an å snu[:D]

Takk for tipset folkens[:D]

ORIGINAL: PrinsessaMi

I -10 grader?[&:]

BRUK SPYLEVESKE I VANNET, IKKE SÅPE OG TØRK AV[:)]
Funker for meg hvertfall.
Ha på deg gummihansker, så du slipper vann på hendene for det er drepen.....

Spylevæske var faktisk ikke så dumt. Det fryser ikke i det minste. Men jeg holder fremdeles en knapp på "hoppe glatt over".

Hadde gjort vondt i samvittigheten min. Skal ikke være noe å sette fingeren på, men nå er jeg vel litt i overkant pirkete når det gjelder sånne ting og[:)]

ORIGINAL: Påtide

ORIGINAL: PrinsessaMi

I -10 grader?[&:]

BRUK SPYLEVESKE I VANNET, IKKE SÅPE OG TØRK AV[:)]
Funker for meg hvertfall.
Ha på deg gummihansker, så du slipper vann på hendene for det er drepen.....

Går ikke opp der uten gummihansker i det hele tatt, for det er iskaldt inne og[:D]

Back
Topp