ehem....

malrodien

Gift med forumet
flere som er inne på der man kan se barnet vokse i magen her på bv?

var inne der nå, og gjett om hodet begynner å bli stort!!! fikk nesten litt angst for å presse ut der der!

[link=http://www.babyverden.no/templates/Article____380.aspx]http://www.babyverden.no/__templates/Article__380.aspx[/link]

det bare ser sånn ut[;)]

når jeg var på sykehuset å så på en nyfødt bebi så var faktisk hodet ikke så stort at det gjør no[:D]

derfor er angsten min nesten borte[:D]

det jeg gruer for er å presse ut skuldra[&:]

ORIGINAL: Lillemor82

ORIGINAL: snuppå

Det går nok så bra så [:)]

ja, må jo bare det!!! litt sent å angre nå som malin allerede er der inne!![:D]

det samme bruker jeg å si til meg selv!!

ORIGINAL: Actrine

ikke tenk på skuldrene da!! er visstnok hode som er størst! skuldrene er fleksible.... Noen som vet noe om dette??? Jordmor snakket om det en gang, jeg husker ikke helt hvordan det var!

Jeg så film av en fødsel her om dagen, og når hodet var ute, så bare spratt resten ut av seg selv nesten [:D] De snur babyen litt når hodet er ute, og da kommer de av seg selv. Ble lettet når jeg så det må jeg si ja [;)]

Samboer syns jo at vår baby så bredskuldra ut på ul..! [&:][:D] Neida.. Det er hodet som er det største og få ut ja.. Når det først er komt, så glir som regel bebyen ut på et press.. [:)] Rett ut i armene på jordmor og deretter opp i våres armer.. [:D] 

jeg leste i svangerskaps boka mi i sta, og der sto det at det ikke var unormalt at babyene brakk noen ben i skuldrene osv under en fødsel.. ææææ..

ORIGINAL: malrodien

jeg leste i svangerskaps boka mi i sta, og der sto det at det ikke var unormalt at babyene brakk noen ben i skuldrene osv under en fødsel.. ææææ..

OMG!! sto det noe om det var farlig for bebisen??

det var jo bra! men det beviser bare min teori om at skuldrene er værst![&:]

slapp av alle sammen.eg har fødd to store onger.jenta3900 51cm.gutten 4600 og 54cm!!!når du komme så langt til pressriene da er du så oppgira med å få dem ut,at du tåler det meste.og for å sei det sånn,skulderen bare sklir ut.du merker det ikke.alt går så fort.

Back
Topp