ehehe.. er litt ukomfortabel her nå:P

• Trådstarter Trådstarter RockStarBaby
  • Opprettet Opprettet
R

RockStarBaby

Guest
Har besøk av rørlegger og jeg er litt sjenert så jeg vet ikke helt hva jeg skal si da[8D] Han er ikke i samme rom da, men skal jeg bare sitte her? Vet ikke hvordan jeg skal "te" meg [8D] haha, alt man skal fundere på[8D][8D]

hehe, synes alltid sånt er litt kleint sjøl så har ingen tips. Er'n heit da? [8D]

bare å være oppslukt i dataen det[8D][8D]

ORIGINAL: Azoria

hehe, synes alltid sånt er litt kleint sjøl så har ingen tips. Er'n heit da? [8D]

hahaha, nei[8D]

Er han heit????

Hehehehe... Er han det, får du sjekke rørleggersprekka da!!![:D][:D][:D][8D]

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

"hjemmekontor" Meeeget viktig arbeid

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

Prøver så godt jeg kan [8D][8D]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Er han heit????

Hehehehe... Er han det, får du sjekke rørleggersprekka da!!![:D][:D][:D][8D]

nooo, tror jeg dropper den [8D]

Har hatt rørleggere og elektrikkere flere ganger i fjor da vi pusset opp. Var hele tiden ekstremt opptatt med noe[8D]

ORIGINAL: Auliana

Er du redd for at han skal kjede seg? Hehe!
[8D]

haha, neida[8D]

men, nå var han ferdig..[:D]

Hehehe, jeg er helt likedan når jeg har hatt "sånne" på besøk. Men min sambo som er elektriker sier at det verste han vet er når kunder henger over skulderen hans mens han jobber, så de er sikkert bare glad for at man lar dem jobbe i fred. [8D]

gjør som vanlig jeg da..
Fjernkontroll og beina på bordet. Han sier vel i fra hvis han vil no.

Min samboer er elektriker og kan gjerne slå av en liten prat og takker gjerne ja til en kaffe, men trenger også fred til å jobbe[:D]
Mange ganger når han er hos eldre så prøver de å niholde på han, be på middag, kaffe og kaker bare for å få litt selskap[8D]

haha, sånnt er bare kleint! har hatt både unge og eldre innom huset her og, men har heldigvis hatt baby og derfor vært veldig opptatt [:D]

men er glad så lenge de ikke stinker svette og kroppslukter jeg assa, hadde nemlig en innom, som stinka! jeg åpna døra jeg da, latet som jeg var veldig varm [X(][:'(]

På med hårbång og 60-talls kjolen og lage limonade til han[:D][:D][:D] Haha!!

Det frister vel lite tenker jeg, så hold deg opptatt med data du[:D][:D]

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Min samboer er elektriker og kan gjerne slå av en liten prat og takker gjerne ja til en kaffe, men trenger også fred til å jobbe[:D]
Mange ganger når han er hos eldre så prøver de å niholde på han, be på middag, kaffe og kaker bare for å få litt selskap[8D]

Så utrolig trist! [:(]

Back
Topp