Eh.. Vondt i rumpen?

Starlen

Elsker forumet
Sikkert verdens dummeste spørsmål, men må bare høre like vel... Etter fødselen så får jeg så innmari vondt i rumpen når jeg sitter og ligger på den. Smerten sitter helt helt neders i halebenet. Kjennes nesten ut som jeg mistet all polstring i rumpen :p det er faktisk så ille at jeg sliter med å sitte, og når jeg skal reise meg igjen er det som rumpen har "låst" seg. Noen som kjenner til problemet? :p

Er ikke så uvanlig å få brist eller brekke halebeinet under fødselen :( jeg trodde jeg hadde fått det, ble bare verre og verre, viste seg at jeg hadde fått en abscess! Den vokste og ble vondere og vondere. Stafelykok infeksjon som jeg antageligvis plukka opp på sykehuset :/

Last edited:
Jaa!!! Kanskje vi sitter for mye?? Hehe.. Jeg er så grønnsak for tiden at jeg ikke har noe valg, men veksler på å sitte/ligge og ligge på magen;-)

Sniker fra september:p ved sist fødsel fikk jeg også dette! Vondt og en følelse av press i rumpa. Ene legen sa da at mest sannsynlig var det en brist i halebeinet som ikke er uvanlig etter fødsel. Kjøp en doring pute og prøv å avlast mest mulig :)

Back
Topp