Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trulte74
Ikke varmen som holder meg våken hvertfall[:D] Men ja det er nok din feil[;)]
Hadde det ikke vært noen pålogget nå hadde jeg kanskje (bare kanskje altså) tusla i seng...
Men lillebror skal reise på Quart'n i morgen tidlig kl 6, og han er en distre type så jeg sitter litt våken for å få han våken i løpet av natta
Grrr, her skulle jeg være snill med lillebror å holde meg våken en stund (god unskyldning) Så ringer jeg han nå, tror du han har sovet noe? Neida, like datanerd som søstra og sitter på et forum så da er det vel andre som klarer å få han på et fly
Ja nu ska æ gå å lægg mæ trur æ. Lættar å skriv på dialekt når man e trøtt ja[:D] Men vi reis på ferie i mårra så det bi siste kvelden på ei stund på BV, må lissom nyt kvært et sekund.... Mange goe unnskyldninga førr å hold sæ våken ei stund til.....
ORIGINAL: ~Fiorelina~
Ja nu ska æ gå å lægg mæ trur æ. Lættar å skriv på dialekt når man e trøtt ja[:D] Men vi reis på ferie i mårra så det bi siste kvelden på ei stund på BV, må lissom nyt kvært et sekund.... Mange goe unnskyldninga førr å hold sæ våken ei stund til.....
Drøssevis me unskyldninga, ja..
om du seriøst vurdere å reisa nerøve vestlandet, så må du gjerne få mobilnr'et mitt så me kan fiksa et treff når du passere[;)]
(skriva te meg på PM, så kan eg senda deg nr[:)])
ORIGINAL: ~Fiorelina~
Drøssevis me unskyldninga, ja..
om du seriøst vurdere å reisa nerøve vestlandet, så må du gjerne få mobilnr'et mitt så me kan fiksa et treff når du passere[;)]
(skriva te meg på PM, så kan eg senda deg nr[:)])
Ser æ at det blir vestlandet på oss etterkvært som vi kjør å leita etter ferieplassen så tar æ kontakt!!