eh... normalt?

Friele

Glad i forumet
Etter at jeg ble gravid så har jeg fått veldig mye mer hår på magen! Føler nesten at jeg har fått et lite pelslag! haha! Har jo til vanlig litt hår på magen, men nå har det blitt mer og de har blitt lenger :/ Tenker jo så som så at det er heldigvis vinterstid, så jeg kan skjule magen og kanskje babyen holder seg varm?!! haha 
Håper bare det gir seg etter fødsel!!!!  Noen erfaringer rundt dette??? 

Hahaha, ja dette er normalt. Har fått det selv, og har flere venninner som har fått det også!! -Men det forsvinner heldigvis igjen!!!:)

*AhjerterK* skrev:
Hahaha, ja dette er normalt. Har fått det selv, og har flere venninner som har fått det også!! -Men det forsvinner heldigvis igjen!!!:)

Hehehe! Takk for svar som klinget fint i mine ører ;) Godt det ikke bare er meg, og at det forsvinner etterhvert  Vi får heller ta det som en bonus nå i disse vinterstider;)

hehe....ja det er normalt, selv om pelsen har holdt seg borte herifra

Hadde litt pels på magen sist ja, men har ikke sett noe til det denne gangen (det kommer vel). Hårene ble mørkere også, så det var veldig kjekt! Heldigvis forsvant det etter graviditeten :)

Hehe... Ja, her har jeg ikke fått en sånn "pigmentstrek" oppover magen, men heller en strek av noen mørke lange hår emoticon
Utrolig sexy ;)

Hehe, jeg fikk også det sist svangerskap. Skikkelig morsomt å brette frem magen ved hver legekontroll, følte at stien med hår virkelig viste vei... usj

Unnimamma91 skrev:
Ja, det er normalt :)

Ja, jeg har også fått litt mer hår/dun på magen etter at jeg ble gravid.

Jeg har ikke fått hår på magen, men mer hår på innsiden av lårene. Ikke lekkert. Den mørke streken langs magen har derimot dukket opp.

Jeg fikk det i første svangerskap for 5 år siden, det er enda ikke borte. Eeeesj!

Jeg også! Hår på magen og lårene altså.. Mannen min ler av det, litt flaut :-P håper det går bort! Skikkelig bakvendt dette her - håret på hodet bare drysser av, mens på alle andre rare plasser gror det som ugress :-P Kunne det ikke vært motsatt? :) jeg stemmer for dét!

Back
Topp