Eh.. Javel

akg

Gift med forumet
Ble bedt med på noe greier av ei vennine i stad,men takket nei,er alene med guttungen i helga siden mannen jobber,og er sliten for tror han har kommet i trassalderen,for han har vært litt vrang i helga,i tillegg er jeg høygravid[&:]
Så da takket jeg nei og forklarte situasjonen.
Da fikk jeg høre at jeg ikke hadde gjort det riktig med oppdragelsen,ikke satt grenserog vært tilbakeholden osv osv,for da hadde ikke guttungen kommet i trassalderen[8|] Dette er snakk om en person som ikke har barn,og heller ikke mye erfaring med dem[8D]
Eh..Javel[8|] Synes det var å uttale seg på et litt tynt grunnlag,hun vet jo ingenting om hvordan jeg og mannen oppdrar barna våre og hvilke grenser vi setter. Jeg synes ikke vi har vært for slappe,barn kommer vel i trassalder fordet[8|][8|]??

Hehe da er det en del elendig oppdragelse ute å går vil jeg påstå da, hvis det er det som er grunnen til at man kommer i trassalderen.. Kommer ikke alle barn i det da??? hehe[8D]

Dummeste jeg har hørt..

ORIGINAL: Lone_mor

herregud! ja det er en typisk kommentar fra folk uten barn.. [:D][:D]

ehhh okey...sært!    har da ingenting med oppdragelsen å gjøre!

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg hadde ekslpoofaenmegdert!Kjenner jeg blir svett nå! Hehe.

Ja,kjente det kokte litt da jeg leste meldingene[>:]
Greit nok at dette er vårt første barn,og har sikkert ikke gjort alt perfekt,men hallo,å uttale seg sånn når man ikke vet noe om saken og heller ikke har særlig erfaring med barn,det syntes jeg var vel drøyt[:-][8|]

kommer ikke unger i trassalderen uansett hvordan foreldrene oppdrar ungene???

det er jo for å teste grenser de er sånn....utvikler seg og sånn.....

[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Barn SKAL jo trasse. Det er et sunnhetstegn!!

Jeg pleier å si at sønnen min stakkars, ble født uten oppdragelse...[:-]

Dessuten ingen er bedre på barneoppdragelse enn de som ikke har barn, så lytt og lær!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

kommer ikke unger i trassalderen uansett hvordan foreldrene oppdrar ungene???

det er jo for å teste grenser de er sånn....utvikler seg og sånn.....

[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Ja,akkurat det jeg trodde og,prøvde å forklare det,men virker ikke som det gikk inn[:-]
Fikk høre at små barn som blir satt på plass ble rolige og respekterte foreldrene sine..[:-]

ORIGINAL: akg

Greit nok at dette er vårt første barn,og har sikkert ikke gjort alt perfekt,men hallo,å uttale seg sånn når man ikke vet noe om saken og heller ikke har særlig erfaring med barn,det syntes jeg var vel drøyt[:-][8|]

eg hadde skrevet tilbake " Det er ikke uvanlig at et barn kommer i trassalderen uansett hvordan barnet er oppdratt. Det kan være hormoner elle at barnet skal teste grenser. Det kan være hva som helst[;)] Og helt åpenbart har jo mammaen din også gjort noen feil,så frekk som du er[;)]"

Haha,ja da hadde hun blitt passe lang i maska vil jeg tro[:D][:D]

Har vi samme venninner eller [8D]

ja ja...du får vente til hun får barn selv i trass...så får du si det til henne[&:][&:] Får håpe det ikk er så lenge til da

eg hadde skrevet tilbake " Det er ikke uvanlig at et barn kommer i trassalderen uansett hvordan barnet er oppdratt. Det kan være hormoner elle at barnet skal teste grenser. Det kan være hva som helst[;)] Og helt åpenbart har jo mammaen din også gjort noen feil,så frekk som du er[;)]"

Haha,ja da hadde hun blitt passe lang i maska vil jeg tro[:D][:D]

Hehe,jeg fatter ikke at det går an å bare blåse sånn ut til folk jeg. Håper hun får DEN jævelungen[:-]

Ja,tror hun kommer til å få seg litt av at sjokk den dagen hun sitter der selv med en 1-2 åring som skal teste grenser og ser at den "oppskriften" hun ga meg faktisk ikke fungerer i realiteten[8D] Hadde vært morsomt hvis det ble en trass-unge deluxe[8D][:D]

Back
Topp