Eh.. Har et lite problem..

Sjakkruta

Tobarnsmamma <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Nederst, bakerst i inngangen til det helligste, har jeg en slags hudflik som går litt innover hullet liksom. En gang "bommet" sambo, slik han traff den hudfliken slik den rivnet litt. Dette er flere mnd siden, og det vil ikke gro! Vi har prøvd pause fra sex men det hjelper ikke. Jeg klarer bare noen stillinger nå pga. smerter.

Noen som har vært bort i dette og/eller har noen råd? Har ikke sånn veeeldig lyst til lege med dette akkurat [X(]

Det kan være en soppinfeksjon eller noe i såret som gjør at det ikke vil gro. Du bør definitivt gå til legen.

Jeg hadde nok ville tatt en tur til legen altså, eller en gyn. Det høres ikke behaglig ut.

Gå til legen du. Og trøst deg med at han eller hun helt sikkert har sett verre ting enn ditt problem :)

Vet du...det KAN være rester etter jomfruhinnen..Jeg hadde det og en gang sambo bommet OH MY GAD det var vondt.

skjedde med meg en gang også. det gjorde dritt vondt hver gang jeg tissa eller bæsja og tok lang tid, men det grodde ti lslutt [:D]

edit: jeg leste visst feil, jeg mente at huden mellom vagina og rektum sprakk litt en gang vi hadde sex jeg [8D]

Takk jenter, ja det går nok bra, og hun har nok sett verre [8D]

Balleflass: Jomfruhinnen?? [:-]

3xS: Ja det er det jeg også mener. Bakerst mot det andre hullet liksom. Men har ingen problemer med do-gåing da, kun sex.

klør det? eller har du mer utflod som lukter?(litt sånn gjær lukt[:-][:'(])
da er det sopp...for det selv i ny og ne,skikkelig ubehagelig for det KLØØØR,slik at jeg får sår og blir hoven[:-][:-]

ORIGINAL: Sjakkruta

3xS: Ja det er det jeg også mener. Bakerst mot det andre hullet liksom. Men har ingen problemer med do-gåing da, kun sex.

Åhja....tralalalala jeg missforstod jeg ja... trodde du mente INNI skjeden lizzzzom... tralala lister meg stille ut

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

da er det sopp...for det selv i ny og ne,skikkelig ubehagelig for det KLØØØR,slik at jeg får sår og blir hoven[:-][:-]

Hmm... Har hatt en liten priode med litt kløing, men det trodde jeg kom av at jeg ikke tåler andre intimsåper enn Dr.Greve, men måtte kjøpe Asan en gang. Lukt tror jeg ikke jeg har. Men kanskje jeg skulle prøve å kjøpt sånn sopp-ting bare for å se om det kan hjelpe? Men blir så usikker på å ta ting, nå når jeg skal begynne på sprøytene til ivf like om hjørnet.

ORIGINAL: *BalleFlass*

Åhja....tralalalala jeg missforstod jeg ja... trodde du mente INNI skjeden lizzzzom... tralala lister meg stille ut

Hehe [8D]

Hmm... Har hatt en liten priode med litt kløing, men det trodde jeg kom av at jeg ikke tåler andre intimsåper enn Dr.Greve, men måtte kjøpe Asan en gang. Lukt tror jeg ikke jeg har. Men kanskje jeg skulle prøve å kjøpt sånn sopp-ting bare for å se om det kan hjelpe? Men blir så usikker på å ta ting, nå når jeg skal begynne på sprøytene til ivf like om hjørnet.
de har jo slikt reseptfritt på apotek..men holder sjelden med bare krem isåfall,må ha piller oppi der å,sammen med krem..
men ta en tur til legen å hør[:)]

de har jo slikt reseptfritt på apotek..men holder sjelden med bare krem isåfall,må ha piller oppi der å,sammen med krem..
men ta en tur til legen å hør[:)]

Ja ok, men tror ikke de har tid til å skvise meg inn før IVF, så tror kanskje jeg bare må vente til det sirkuset er over. Så da ringer jeg legen i februar tenker jeg [:)] Takk for hjelpen, alle sammen [:)]

Back
Topp