x1xMsMarte. Forumet er livet 25 Mai 2008 #21 holder en knapp på riga eller andre 'billige'' weekend reiser[:D]
x1xLilly86 Elsker forumet 25 Mai 2008 #22 det er da en helt super presang!!! Jeg hadde blitt utrolig glad for det!
S Skrulletulla Gift med forumet 26 Mai 2008 #23 ORIGINAL: Dollface™ ORIGINAL: Rebecca85 Nei det er IKKE kjipt...de turene skal bare være utrolig koselige og slenger du med spa så an det vel ikke bli bedre??? Tar du med meg og mannen også?? Trenger en sånn tur[:D] hihi.. hadde jeg visst om vi hadde barnefri ei uke så hadde jeg tatt en hoppåtur til syden - det er jo jaggu meg billigere.. [:-] det gjorde jeg på lørdag.. ga sydentur i bursdagsgave [:D] vi dra 23 juli [:)]
ORIGINAL: Dollface™ ORIGINAL: Rebecca85 Nei det er IKKE kjipt...de turene skal bare være utrolig koselige og slenger du med spa så an det vel ikke bli bedre??? Tar du med meg og mannen også?? Trenger en sånn tur[:D] hihi.. hadde jeg visst om vi hadde barnefri ei uke så hadde jeg tatt en hoppåtur til syden - det er jo jaggu meg billigere.. [:-] det gjorde jeg på lørdag.. ga sydentur i bursdagsgave [:D] vi dra 23 juli [:)]