sweeti88
Forelsket i forumet
Synes ikke du er egoistisk i det hele tatt, hadde lagt valget om å dra/ikke dra fullstendig over på han og blitt hjemme for å ta vare på meg selv
Jeg har ingen tantebarn enda, men har laget en avtale med søskenene til sambo om at vi dropper gaver til hverandre(utenom runddager) og heller kjøper litt finere gaver til barna
Da er det snakk om til 3-400 kr, eller mindre hvis jeg finner noe pent, ALDRI penger. Nå har svigersøss gitt beskjed om at de begynner å få så mange å kjøpe til at de må kutte ned litt, og det er så herlig å kunne være åpen å si det istede for å bruke penger man ikke har
Vet ikke grunnen til at mannen din står mellom jobber, men tenker at det blir jo litt opp til han å ta dette opp med sin familie
Jeg har ingen tantebarn enda, men har laget en avtale med søskenene til sambo om at vi dropper gaver til hverandre(utenom runddager) og heller kjøper litt finere gaver til barna
Vet ikke grunnen til at mannen din står mellom jobber, men tenker at det blir jo litt opp til han å ta dette opp med sin familie