Egoistisk??

jeg tror du bør dra jeg. Jeg har gitt opp endel ting som bla reising og når jeg nå+ ser tilbake på ungdomstiden min så er det jeg angrer mest på at jeg har vært for lite selvstendig og for lite "eventyrer".
Gjør det du ønsker nå før du får barn, for det blir vanskeligere etterpå. Familielivet skal jo være resten av livet. 
jeg tenker at hvis dette er noe du virkelig ønsker så kommer du til å angre hvis du ikek gjør det. 
hvis han er mannen i ditt liv så gir han deg anledning til å oppleve dette. det er snakk om et halvt år.....

egositisk...ja det er det jo men det er jo nå du har muligheten for å være litt egoistisk 

Labambie skrev:
Er man i et såpass stabilt forhold at man planlegger barn bør man (etter min mening) være enige om så store avgjørelser i livet. Man kan liksom ikke bare hoppe avgårde og gjøre noe fordi man selv ønsker det.

Helt enig. Og jeg ser du skriver at dere er samboere. Da synes jeg faktisk det er noe egoistisk å reise bort så lenge...

Du sier selv at du aldri har forstått de som absolutt må ut og oppleve noe, nå forstår du de kanskje bedre, når du er i deres sko?

Jeg mener så absolutt du burde reise!

Syns ikke det er egoistisk av deg, men fornuftig å gjøre dette før dere får barn. Kan forstå at kjæresten din ikke synes noe om det, jeg ville og blitt bekymret om min kjære gikk fra å ville få barn og roe ned, til å plutselig ville ut i verden og se andre ting. Men du (og kanskje han?) er fremdeles ung, og dere har massevis av tid på dere til å få et familieliv, så reis og kos deg og nyt den friheten du har nå og luksusen med å allltid sette deg selv først :) 

Og om dette virkelig er mannen med stor M- så blir det dere in the end allikevel :)

Hvis ikke - så er det jo like greit at det tar slutt før det er barn med i bildet :)

jeg merner du er litt egoistisk og ihvertfall ikke klar for barn enda. skal reise vekk fra samboeren fin i 6-7 mnd og leve livet, så skal han stå på vent til du kommer tilbake?!

Back
Topp