Egoistisk monster

Petite

Glad i forumet
Ja, slik føler jeg meg. Jeg røyker, og blir bare mer og mer utenfor, hvorfor skal det være så vanskelig. Er to dager siden jg testet positivt så skulle jo allerede ha kastet disse pinnene til blokksberg, men d har jg ikke klart. (har selvfølgelig røyket så lite jeg kan). Men jeg må klare å slutte, noen som har råd?

Les "endelig ikke røyker" av Alen Carr[;)]
Den funker!!!! Jeg leste den for noen år siden,men da jeg nærmet meg slutten av boka skjønte jeg at jeg kom til å slutte, så jeg leste ikke mer[&:]
Men nå når jeg sluttet for 3 uker siden (helt av meg selv[:D]) så husket jeg fortsatt masse av det jeg hadde lest... og det hjalp meg nok litt.
Lykke til!!! Jeg vet det ikke er lett,men du klarer det[:)]

huff.. skjønner akkurat hvordan du har det [:(]
det er ikke lett å slutte å røyke [:(] må bare prøve likevel.

tok en røyk etter jeg fikk positiv test også var det slutt.. det er kjempe vanskelig.. har kjempe lyst på røyk [:@]
det er overhode ikke lett, men håper du klarer det [:)]

men som skrevet av dite kan du jo lese røyke boken?
ønsker deg lykke til hvertfall [:)]

Hmm.. for meg så var det lett! Jeg ble nemlig kvalm og dårlig av å røyke etter at jeg ble gravid.. Så jeg slutta på dagen.. Men du kan jo prøve å erstatte røyken med noe[:)] drops kanskje, eller noe annet du liker[:)] det hjelper hvis du setter vekk askebegeret sånn at det ikke står der å stirrer på deg[;)] Lykke til med røykeslutten![:)]

All ros til de som allerede har klart å slutte:) Har vært å kjøpt boka nå, bare håper den går raskt å lese, så jeg klarer å slutte raskest mulig, :)

ORIGINAL: Petite

All ros til de som allerede har klart å slutte:) Har vært å kjøpt boka nå, bare håper den går raskt å lese, så jeg klarer å slutte raskest mulig, :)

så flink du er [:)] jeg har troen på deg [:)]

Et veldig godt tips (som nevnt tidligere) er å lese boka: "endelig ikke røyker for kvinner". Samme boka som "endelig ikke røyker" bare den er skrevet til kvinner.
Helt fantastisk bok[:)] Og du SKAL røyke mens du leser boka. Står instrukser etterhvert. Da det stod i boka at jeg skulle ta den siste røyken og trekke 5 laaaange drag måtte jeg springe på do å spy. Helt j*****[&:]
Så løp å kjøp (eller lån den på biblioteket).
*Lykke til*[:D]

Back
Topp