Ego-trip <3

SnartMorTilTo!

Forelsket i forumet
I det siste så har absolutt alt fokuset vært på baby i magen og alt det som følger med <3 det har vært handleturer med baby i fokus - ting og tang man trenger (og strengt tatt egentlig ikke trenger), oppussing av barnerom, vasking av klær og sengetøy osv, kostholdsregime for mor, og ja, det er KJEMPE KOSELIG!

Men!!!

Nå den siste tiden fremover skal jeg være flink til å tenke mer på meg selv rett og slett :P jeg ser ut som en dass, føler meg som en pingvin og har vondt både her og der, så NÅ! Har jeg tatt innkjøp av ting til megselv! :O

Det værste er at jeg har nesten litt dårlig samvittighet for det :P og det er jo egentlig litt absurd :P
Jeg har kjøpt inn hårmasker, en hårkur, ansiktsmasker, hånd og fotpleie, SMINKE(!) :O, og i tillegg fått ei venninne som er frisør til å sette meg opp på time til farge og klipp :O (det er 3år siden sist) :P

Jeg føler jeg har tatt helt av her nå, men virkelig! Jeg kjenner at jeg trenger det! Because God dammit! I deserve it!

Det å gå gravid er en kjempe flott følelse, men du verden for en påkjenning det er for kroppen også!
I tillegg har jeg ei lita frøken på snart 3år som krever en del oppmerksomhet og kjærlighet <3 all min tid som er til overs går til henne, vi koser oss litt ekstra sammen iom at jeg vet at snart kommer det en til som krever kanskje enda mer oppmerksomhet til å begynne med, og jeg vil ikke at hun skal føle seg glemt på noen som helst måte <3

så det blir liksom aldri noe tid til overs for oss foreldre og kjærestepar. Når kvelden kommer og jenta er i seng sitter vi i sofakroken sammen, men vi er helt blåst av banen etter alt av forberedelser og planlegging som må til før det nye familiemedlemmet kommer :P

Er det flere enn meg som har gått litt i fella i det siste og glemt seg selv litt også?

Jeg tok et fotbad for en uke eller to siden, det var siste jeg gjorde av egenpleie [emoji14]

Fantastisk å gjøre litt for seg selv også! :-) både jeg å mannen er sykemeldte denne uka, så i dag leverte vi 3åringen i bhg og reiste å bada I terapibaseng bare oss to :-) litt dårlig samvittighet siden bading er det gøyeste suppa vet, men sååååå utrolig digg å ikke sitte I barnebasenget :-p åså utrolig godt for et slitent bekken(og kropp generelt) :-)

Vell fortjent! Ja jeg farga håret for noen uker siden og faktisk kjøpt noen gensere til etter fødsel ... Og hårkur :D føler meg mye bedre etter å ha fått dolla seg litt!

Fantastisk å gjøre litt for seg selv også! :-) både jeg å mannen er sykemeldte denne uka, så i dag leverte vi 3åringen i bhg og reiste å bada I terapibaseng bare oss to :-) litt dårlig samvittighet siden bading er det gøyeste suppa vet, men sååååå utrolig digg å ikke sitte I barnebasenget :-p åså utrolig godt for et slitent bekken(og kropp generelt) :-)
Åh! Det hørtes jo helt fantastisk ut!! Flinke dere er til å gjøre noe sammen da :)

Vell fortjent! Ja jeg farga håret for noen uker siden og faktisk kjøpt noen gensere til etter fødsel ... Og hårkur :D føler meg mye bedre etter å ha fått dolla seg litt!
Det er noe med det altså! Å kunne dolle seg litt opp gjør underverker noen ganger! Gleder meg så fælt til å få farga og klipt meg litt selv! :D

Back
Topp