Egne klær fortsatt?

Spinam

Glad i forumet
Julegavene 2019
Hei,
Bruker dere fortsatt egne klær eller har dere investert i gravidklær?

Jeg bruker mine egne klær og gjorde det sist svangerskap også[emoji4] gikk bare opp 1 størrelse på slutten[emoji23]

Jeg har gått utelukkende i gravid-jeans og stretchy topper/gensere og cardigans siden uke 13. Jeg har gått delvis over til strikkekjoler de siste ukene. Jeg har kjøpt et par gravid-gensere også.

Last edited:
Kjøpte en gravidbukse i helgen, ellers går det for det meste i vanlige klær (har kjøpt et par bukser i en-to størrelser større enn vanlig). Gensere og kjoler passer fint fortsatt [emoji4]

Har gravid-bukser jeg bruker ute blant folk (hjemme er det pysj-bukse), men vanlige gensere. Ser at det begynner å minke på vanlige singleter å bruke,de er for korte :hilarious:

Har gravidbukser, men vanlige overdeler så lenge de er lange nok [emoji23]

Har gravidbukse, men bruker vanlige topper og gensre. Har også dn del vanlige kjoler som jeg bruker, men trenger gravid strømpebukse:)

Masse gravid klær! Har gledet meg til å få bruke dette i flere år! Pluss komfort kommer foran alt.. hadde så øm mage etter medisiner osv så gull verdt med gravidbukser. Så vil jeg ikke ødelegge mine klær og vie dem ut, slik at jeg allikevel må handle nye egne klær. Jeg forsøker å kle meg som gravid og fremheve dette og det går ikke i mine egne klær. Det blir enten for trangt eller så ser jeg ut som en baggy uteligger :hilarious:

Jeg har kjøpt tre gravidbukser og så bruker jeg fortsatt mye av mine egne klær. Har en god del oversized gensere jeg kan bruke. Enig i at komfort trumfer alt! Buksene mine passer fortsatt, men det går ikke å kneppe igjen :O jeg får også mye kynnere av å ha noe stramt nederst i magen. :rolleyes:

Nei, er helt avhengig av gravid-klær. Har to tank topper jeg bruker litt enda, men de kryper stadig høyere opp på magen.

Har to gravid-bukser og endel "pysj" bukser fra cubus. De funker gull og jeg bruker dem daglig. Magen skal ha plass![emoji28] men vanlige topper og gensere funker fortsatt [emoji4]

Anbefaler de ekstra lange fra Cubus :) De er kjempelange og kommer til å passe ut svangerskapet og vel så det, selv om de andre begynner å bli korte.
Om de er store nok.. Jeg må ha plus size klær, måtte det før jeg ble gravid også. Men takk for tips. :)

Har kjøpt en gravid jeans bukse på H&M, og en tights , ellers har jeg bare kjøpt singleter og gensere i større størrelser :) Orker ikke bruke så mye penger på tøy som ikke blir brukt særlig mye etterpå fødsel :D Med førstemann kjøpte jeg en god del tøy og brukte det til andremann, men nå med tredjemann var det gravidtøyet så slitt og litt hullete , så har kastet det . Bruker mine egne bukser, men får jo ikke smekken igjen , men skjuler det moden lang singlet/genser over :smug: Er 33+3 uker på vei :happy:

Kjøpt 2 gravidbukser, par t-skjorter og to treningsbukser (mest til kos da:p)
Orket ikke å presse magen inn i andre bukser mer, og synes magen ser bedre ut med t-skjorter som ligger fint over magen :)

Men har noen av dere prøvd sånn "ad-on" til buksesmekken? Det finnes visst sånn man kan sette på der sånn at man får den igjen. Jeg bruker faktisk en hårstrikk som jeg fester i hullet og hekter på knappen. Det funker jo, men blir ikke særlig pent :)

Av bukser går det kun på gravid-jeans. Men har en del strikkekjoler og andre kjoler med høyt liv som passer enda, heldigvis. Gensere og noen bluser/skjorter går også fremdeles greit.

Men har noen av dere prøvd sånn "ad-on" til buksesmekken? Det finnes visst sånn man kan sette på der sånn at man får den igjen. Jeg bruker faktisk en hårstrikk som jeg fester i hullet og hekter på knappen. Det funker jo, men blir ikke særlig pent :)

Jeg prøvde med hårstrikk i buksesmekken helt i starten men jeg ga dere opp rimelig fort. Buksene satt ikke noe fint og skled av, i tillegg kunne jeg ikke ha ettersittende gensere/topper for da syntes det og jeg går bare med det. Da investerer jeg heller i noen gravid-bukser, så dyre er de ikke :)

Back
Topp