Egne ønsker

Gullfisk91

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Oktoberskatter 2014
Kan man be om å få innsett i naturlig syklus?
Har tidligere blitt gravid i både naturlig syklus og styrt, og har nå fått time til en ny runde med styrt syklus. Men jeg kjenner jeg gruer meg så fælt, kroppen og hode mitt takler ikke medisinene.
Kan man få naturlig syklus dersom man ber om det? noen som vet?

Har tidligere blitt gravid i både naturlig syklus og styrt, og har nå fått time til en ny runde med styrt syklus. Men jeg kjenner jeg gruer meg så fælt, kroppen og hode mitt takler ikke medisinene.

Det spørs vel hvor man holder til egentlig. Men om du argumenterer godt for det, så kan det jo hende at du får ja :) er jo bare å spørre klinikken :)

Snakker kun av erfaring med privat.
Vi fikk hjelp til å prøve tilrettelegge syklus for å klare forsøk før/etter ferier. Følte de hørte veldig på oss om hva vi tenkte/ønsket rundt forsøkene.
Med mindre det er medisinske grunner som overveier hvorfor de mener styrt er bedre, vil jeg tro de prøver å tilpasse seg dine ønsker. Ring å snakk med dem før timen. Eneste de var veldig streng på der vi gikk, var det med å sette inn 2 egg. Det måtte det være medisinsk gyldig grunn for.

Du hører vel til Porsgrunn? Jeg har hatt fem innsett der nå. Tre fryseforsøk og to fersk. Fryseforsøk i naturlig syklus. Jeg ba om å prøve noe
annet neste runde siden jeg har fem negative innsett bak meg. Ble da satt opp på styrt syklus. Så ville absolutt hørt med de. :)

Etter negativt innsett i styrt syklus spurte jeg om innsett i naturlig syklus. Jeg sa bare at jeg ble så dårlig av medisinene, og trodde kroppen min taklet naturlig bedre. De "godkjente" det med en gang, dette var i Porsgrunn. :)

Fikk godkjennelse for å prøve i naturlig syklus, ble veldig letta og føler meg ikke like «skremt» for et nytt forsøk :)

Back
Topp