Egguttak og sopp

Lemuren

Flørter med forumet
Juliknøttene 2022
Skal høste egg på mandag, og har nå selvfølgelig fått soppinfeksjon(?). Noen som har erfaring med dette? Går det greit eller burde jeg foreta meg noe? :nailbiting:

Skal høste egg på mandag, og har nå selvfølgelig fått soppinfeksjon(?). Noen som har erfaring med dette? Går det greit eller burde jeg foreta meg noe? :nailbiting:
Jeg hadde UVI å det gikk helt fint men snakk med klinikken <3

Ville begynt å behandle for sopp i alle fall, for hvis ikke kan det jo bli skrekkelig ubehagelig. Tror ikke det har noe å si, annet enn at det blir ubehagelig med sopp når man holder på der nede, men spør klinikken likevel! :)

Om klinikken har åpent så ringer du bare og hører. Har de ikke det så ville jeg faktisk bare begynt på canesten og så gitt dem beskjed om det på mandag før uttak. Ikke ta diflucan da de ikke anbefales som 1.valg for gravide. Det å ha sopp kan være utrolig sårt når du senere skal begynne med progesteron-piller eller gele

De kommer nok ikke til å kansellere uttak.

Leste litt rundt på nett nå og de fleste får bare beskjed om å behandle det med canesten og at det ikke har noe å si.

Jeg hadde sopp ved egguttak. Tok canesten, gikk fint. Lykke til.

Takk for svar alle. Jeg fikk heldigvis tak i behandlende lege og hentet ut diflucan etter anbefaling fra han. :)

Back
Topp