Egguttak når helgestengt

S

spentivfer

Guest
Hei dere Jeg skal starte med stimulering i morgen cd 2, 150 IU menopur også fyremadel fra cd 6. Jeg skal på ultralyd tirsdag neste uke. Jeg hører til Porsgrunn, og jeg vet at ikke de har uttak i helger, noe som bekymrer meg mye kjenner jeg. Jeg vet jo ikke hvordan kroppen min reagerer og hvor fort ting vokser, men jeg er 25 år og har AMH på 20 hvis det er relevant. Veldig ny til alt dette!

Noen som har erfaring med dette, at det ideelle hadde vært å ha uttak lørdag eller søndag, men at det ble fredag eller mandag pga stengt..? Hva skjedde?

Hei dere Jeg skal starte med stimulering i morgen cd 2, 150 IU menopur også fyremadel fra cd 6. Jeg skal på ultralyd tirsdag neste uke. Jeg hører til Porsgrunn, og jeg vet at ikke de har uttak i helger, noe som bekymrer meg mye kjenner jeg. Jeg vet jo ikke hvordan kroppen min reagerer og hvor fort ting vokser, men jeg er 25 år og har AMH på 20 hvis det er relevant. Veldig ny til alt dette!

Noen som har erfaring med dette, at det ideelle hadde vært å ha uttak lørdag eller søndag, men at det ble fredag eller mandag pga stengt..? Hva skjedde?
Hadde ikke vært så bekymra for det. Når man er ung tåler eggene godt å stimuleres lengre enn når man er eldre. Når det er sagt så skal ovitrielle settes når det er tre folikkeler over 17 mm så hvis den er det på torsdagen neste uke så ville jeg krevd uttak i helg.

Hadde ikke vært så bekymra for det. Når man er ung tåler eggene godt å stimuleres lengre enn når man er eldre. Når det er sagt så skal ovitrielle settes når det er tre folikkeler over 17 mm så hvis den er det på torsdagen neste uke så ville jeg krevd uttak i helg.
Porsgrunn tar ikke ut i helgene, da det er offentlig. Så tror ikke man kommer så langt med å kreve dessverre

De er flinke til å tilpasse sånn at det ikke kræsjer med helg! Dose kan tas både opp/ned for å passe på veksten. Eggene er modne og kan tas ut alt fra mellom 17-24 mm så det er jo litt fleks der. De vil alltid prøve å få til uttak når flest av de ligger mellom den størrelsen. Så vil tro at akuratt det skal gå veldig fint :joyful: De er flinke hos Porsgrunn!

Jeg er 42 og har hatt follikler opp mot 23 og 24mm, og det har gått fint. Jeg har klart å holde på de, og da skal det nok gå bra for deg som er så ung :happy: De pleier å være veldig flinke til å time det. Jeg ville ikke bekymret meg for det enda. Hvis du har svært få egg så kan det jo være fint å være oppmerksom, men selv da pleier det å gå helt fint.

Back
Topp