Egguttak idag

*LykkeLoppa*

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Gikk fint, hadde en fin opplevelse :) fikk ut 4 egg, litt skuffet men ikke no å gjøre med det :)
Så fornøyd med de i porsgrunn :)

Godt å høre at uttaket var greit! Du skal se disse fire eggene er gulleggene. Fikk bare ut tre selv, men det holdt, det ;). Lykke til videre med den spennende og slitsomme perioden du skal inn i!

4 gullegg :) det er bra. Hatt Dr Friberg? Hun er fantastisk!!!

Jeg har ønsket dr. Friberg til mitt neste uttak. Hvordan er hun til dette? Har vært hos hun ved inseminasjon og ul, og har bare fint å si om henne. På de to tidligere uttakene har jeg hatt dr. khan. Unnskyld for å kuppe tråden din asså, men masse lykke til. Håper alle eggene befruktes så du også kan få på frys.

Vel overstått med uttak! Skal se at en av de 4 er gullegget! :D

jippi, d her bli bra, vi har trua :)

Jeg har ønsket dr. Friberg til mitt neste uttak. Hvordan er hun til dette? Har vært hos hun ved inseminasjon og ul, og har bare fint å si om henne. På de to tidligere uttakene har jeg hatt dr. khan. Unnskyld for å kuppe tråden din asså, men masse lykke til. Håper alle eggene befruktes så du også kan få på frys.
Jeg har hatt innsett med både Friberg, Kahn og Ekerhovd. Friberg er helt fabelaktig ift de to andre..

Sorry for å kuppe tråden jeg også, vi har hatt ekerhovd, han er meget spesiell. Ikke noe negativt syns vi, bare litt rar ;)

Back
Topp