Egguttak ferdig!

Amanita

Betatt av forumet
Jeg er endelig ferdig med uttaket.Det var kjempevondt ja!Det var akkurat som jeg grudde meg til...Det er ganske vondt nå også!Har fått 6 egg ut da..Er kjempespent for i morgen om hvor mange skal bli befruktes..Er så redd at ingen av de blir befruktet.Hvor mange egg har dere fått ut og hvor mange av de ble befruktet?

Håper du føler deg bedre i løpet av dagen. Dumt at du fikk en vondt opplevelse :/
Men 6 egg høres veldig bra ut :) Jeg fikk ut 4 egg, 2 ble befruktet, men det ene delte seg ikke ordentlig. Satt inn et egg :)

Gratulerer med overstått! Jeg fikk ut 6 egg, og fire ble befruktet. Fikk ett inn og to på frys, så det er store sjanser!! Masse lykke til ❤️

Håper du føler deg bedre i løpet av dagen. Dumt at du fikk en vondt opplevelse :/
Men 6 egg høres veldig bra ut :) Jeg fikk ut 4 egg, 2 ble befruktet, men det ene delte seg ikke ordentlig. Satt inn et egg :)
Det håper jeg virkelig også men det ser ut som det blir bare verre:( Jeg må nok ta mere smertestillende:)

Prøv å tenke at det er lite du får gjort nå, nå er det opp til sykehuset å gjøre resten :) Ventetiden er lang alle steg på veien, jeg er på rugedag 13 nå og må vente i hele 9 dager til før jeg har testdag 21.02. Dagene går saaaakte!!

Prøv å tenke at det er lite du får gjort nå, nå er det opp til sykehuset å gjøre resten :) Ventetiden er lang alle steg på veien, jeg er på rugedag 13 nå og må vente i hele 9 dager til før jeg har testdag 21.02. Dagene går saaaakte!!
Hvorfor må du vente så lenge?Hvor tilhører du?Jeg tilhører til Riksen og de vil at jeg skal ta blodprøve etter 12 dager(innsett).Kan du ikke ta den prøven hos fastlegen din?

Jeg har
Tatt ut : 8, 6 befrukta, 1 inn, ett på frys (overlevde ikke)
11, 8 befrukta, 1 inn, 4 på frys ( alle overlevde)
10, 7 befrukta, 2 inn, ingen på frys.

Nå har du hvertfall det verste unnagjort, lykke til med fortsettelsen :)

18 egg befrukta!!! Det er bra jobba :) aldri hørt om så mange før.

Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer med vel overstått! Det blir sikkert bra :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hvordan går det med deg?

Back
Topp