Egguthenting

Butterfly75

Glad i forumet
Da har jeg vært i Porsgrunn og tatt ut egg. 7 stk. Har forstått det er stooor forskjell på smerte ved uthenting.
Jeg fikk driiit vondt :(
Håper virkelig det klaffer :)

Så nå er det bare å vente på en positiv telefon i morgen. Må tiden gå fort.

Gratulerer med 7 egg og gjennomført uttak :flower Helt likt som meg faktisk! Var i Porsgrunn i går og fikk ut 7 egg :) Og enig med deg, synes det var skikkelig vondt! Men det er jo verdt det :) ble bare litt overrasket.. auuu! Gikk som en 90 åring etterpå... *knis*

Lykke til med egg-status i morgen :) Håper det klaffer! TVI-TVI!

Så bra resultat. Lykke til videre

skal jo på uttak i morgen kl 9, men har plutselig begynt å lure på om jeg skal møte fastende eller spise frokost først..?? har ikke fått beskjed om noe, men når jeg googler ser jeg jo at mange må møte fastende.. Hva måtte dere? Er jo livredd for å gjøre noe feil som setter uttaket i fare :scratch
:)

Tror nok at så lenge du ikke har fått beskjed om noe så er det ikke fastende. Det er som regel bare i tilfeller hvor en person skal legges i narkose at en må møte fastende, pga fare for kvelning ved eventuell intubering. Men om du er redd for å "gjøre feil" så kan du jo ta med et rundstykke,frukt,youghurt eller noe i veska, så kan du kanskje spise det på venterommet (hørtes da stusselig ut) eller rett etter uttaket hvis du klarer deg uten frokost så lenge :) Tvi tvi tvi :)

Jeg måtte møte fastende og jeg hadde ingen narkose. Fikk paracet og vival, så to sprøyter peditin i armen.
Hadde nok fastet fra kl.24 om jeg var deg.
Masse lykke til :-)

Back
Topp