egguthenting

SB76

Flørter med forumet
I går hadde jeg egguthenting. Var vondere enn jeg trodde, men i dag er jeg fin igjen. Skal ringe etterpå i dag for å høre om det ble noen befruktning. Grugleder meg. Fikk ut 17 eggposer. Var egg i 10 av de.. Noen som vet om det er bra?

Det høyres veldig bra ut syns eg [;)]. Poenget er no kor mange som blir befrukta, so no er det berre å krysse alle fingra for at der er rikelig å ta av! [:)] Blir spennande å høyre...

Sist hadde eg 15 egg, 12 var brukande til befrukting, 9 vart befrukta og to av desse utvikla seg bra nok til innsetting.  Egget må dele seg i 4 for at det skal vere bra nok til innsetting og/eller frysing.  Her er det nok mange variasjonar ute og går...

Høres veldig bra ut, synes jeg [:)] Jeg hadde 7 egg hvorav 5 ble befruktet med IVF-metoden.

ORIGINAL: Cavegirl

Det høyres veldig bra ut syns eg [;)]. Poenget er no kor mange som blir befrukta, so no er det berre å krysse alle fingra for at der er rikelig å ta av! [:)] Blir spennande å høyre...

Sist hadde eg 15 egg, 12 var brukande til befrukting, 9 vart befrukta og to av desse utvikla seg bra nok til innsetting.  Egget må dele seg i 4 for at det skal vere bra nok til innsetting og/eller frysing.  Her er det nok mange variasjonar ute og går...

Nesten det samme i mitt tilfelle, men bare 4 ble befruktet. 2 ble satt inn og Frida ble det endelige resultatet.

Høres bra ut etter min mening[;)] Jeg hadde 21 eggposer (ble overstimulert), der de fant bare 3 egg. Det ene var bare eggeskall og det andre delte seg altfor sakte. Det siste er nå blitt til en spire på 8 uker[:D] Så er ikke mengden som teller, så lenge det er et gullegg[;)]

Men foresten hvordan går det??

Back
Topp