egguthenting vondt

Maymona

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen

Jeg var på egguthenting....og det gjorde voooooondt, jeg fikk ekstra beriligende fordi jeg var lett å besvime...jeg var halv våken....

Fikk ut 6 egg....de ringte idag og sa at 3 er befruktet...så jeg er veldig fornøyd

imorgen insetting....gjør det vondt?

hvordan er det med dere som hadde det samme igår?

Uttaket, ja hva skal man si, det var jo ikke like godt som sex for å si det på den måten. Men ubehagelig var det ja. Ikke noe jeg ville gjort hver dag men definitivt vil jeg gå igjennom det en gang til. Syns det var en merkelig følelse. Jeg fikk noe beroligende og smertestillende iv rett før å under. Etterpå hadde jeg ikke noe behov for smertestillende. Dog jeg har vært støl nedi der. LItt vondter må man regne med å desverre er det sånn at naturen har skapt oss slik at mannfolka bare får en nytelse ut av det[;)] Innsetting gjør ikke vondt[:)] Jeg merka det ikke en gang jeg

har glemt å si at de fant litt væske i livmoren...så må være litt tidlig for å tømme livmoren før innsetting.

Men det er godt å høre at insetting gjør ikke vondt...

Mannen min sa at jeg må sove de to neste ukene...som en bjørn ....hhehehehe det var morsomt...[;)]

på mitt første forsøk så trodde eg faktisk at eg skulle dø for det gjorde så h......... vondt[&:]
og kvidde meg såååååååååååååå grådig te å sette inn igjen,men det var ikke vondt i d hele tatt,kjendte det ikke..........

andre forsøket mitt var mye bedre, det var ikke vondt. husker eg låg der og ventet på smertene,men de kom ikke[:D]

lykke til i morgen[:D]

ORIGINAL: Ivara

Innsetting er ikke vondt, men kan være litt ubehagelig når de setter inn instrumentene ettersom de ikke kan bruke glidemiddel.
Husk å ha halvfull blære, da er det lettere for de å sette inn ettersom livmoren bli litt "løftet". Lykke til!

[:(][:(]de brukte glidemiddel hos meg(regner med at han vet hva han gjorde siden han var professor) å jeg hadde ikke fått noe info at man skulle ha full blære.

ORIGINAL: Leyah

Åhh gjorde det så vondt.. nå begynte jeg å grue meg [&o]

kjente ikke noe på innsett jeg.[:D]

[:o][:-][:'(][&:] Vondt sa du [:(] HJELP!!

Mitt uttak gjorde også vondt!! Men..det er ikke allt uttak som gjør vondt, jeg har forstått at det er mindretallet som egentlig gjør vondt!!
Innsett kjente jeg ikke noe av i det hele tatt!![:D][:D]

Symd du synes uttak var vondt, men innsett går nok mye bedre skal du se[:)] Det er så fort gjort at du rekker ikke tenke en gang[8D][:D] Masse masse lykke til og gratulerer med 3 befruktet[:)][:)][:)]

får håpe det værste er over, masse masse lykke til med innsetning:)

hehe morsom mann, kanskje ikke dumt å gå i hi, bare sove seg igjennom disse 14 nervepirrende dagene og våknet opp med spire i magen ... lykke til

Back
Topp