Egguthenting overstått

C

Chuma

Guest
De har et nytt regime for smertstillende på Riksen nå, så det gikk kjappere, og man føler seg bedre etterpå - men selve uttaket var vondere. De måtte lete og grave og stikke masse, tømte hele 10 folikler, men alle var tomme... Så ingen egg... Så lei meg nå! Enda en gang har det skjedd at jeg ikke kan få prøve å ruge og i det minste ha en sjanse! :-( Legene skjønner ingenting, det har ikke skjedd før, sier de.
De tilbyr meg enda et forsøk rett før jul hvis jeg vil, men er litt usikker om jeg orker. Kanskje jeg bare bør ta hintet nå at det ikke er meningen at jeg skal få flere barn. Må i tenkeboksen litt etter at jeg kommer meg over denne skuffelsen...

Beklager at det ble så mange like tråder, jeg fikk en feilmeldingen på IPaden om at meldingen ikke ble sendt, så jeg prøvde flere ganger, og så var de tydeligvis sendt allikvel.

Nei, så synd Chuma,hadde håpet så på at det skulle gå rette veien for dere.

fint av dem å ville gi dere et forsøk til da. Du fikk tenke litt på det håper jeg.
Gi tanken litt tid, smak på den og snakk sammen om dere orker et forsøk til.
Gode klemmer fra meg.

Dette var virkelig en trist oppdatering, Chuma :(. Fryktelig lei meg på deres vegne. Bruk tiden som kommer til å tenke dere godt om. Sender en stor klem din vei :love7.

ååånei..... er det mulig altså =(
Så vannvittig uflaks...
Dette var trist lesing....

Håper du og mannen tar ekstra godt vare på hverandre de neste dagene... lag litt god mat,drikk ett glass vin (eller brus) og forsøk å flytte fokus på litt sunne og fine ting,selvom det er vanskelig.... da kan det være lettere å klare å finne en løsning på veien videre...

Det er jo slik i Norge at foreldre skal man kunne bli uansett,det er å bli foreldre til biologiske barn som kan være en utfordring... om man velger eg/sæddonasjon eller adopsjon, man er like fult foreldre uansett....

Jeg håper dere finner en god løsning som dere begge kan glede dere over å senke skuldrene med...

Stor klem herfra.

Så trist da :( håper det går på evt neste forsøk om dere bestemmer dere for det. hvordan er det nye smerteregimet?

Det er tabletter man skal ta en time før, to paracet og to andre. Da slipper man veneflon i armen, og det er ikke noe morfin. Så ting går litt raskere, og man føler seg mindre søvnig etterpå. Behøver ikke å ligge i etterkant, bare å kle på seg å ra rett hjem. Man får en lokalbedøvelse under prosedyren, et stikk på hver side, og det var ikke så godt, dessuten syntes jeg uttaket gjorde vondere nå enn med morfinen. Men det er jo noe som er forskjellig fra gang til gang, så det kan være tilfeldig.

Huff, det var veldig leit å høre Chuma! Det er en forferdelig følelse å gå igjennom et forsøk, uten å ende opp med ruging. Ta dere litt tid nå til å bestemme dere. Uansett hva dere velger og gjøre, så er det det rette for dere. Stor klem til deg!

Huff så leit!! Nå syntes jeg virkelig synd på deg!! Ta godt vare på hverandre og tenk på hva dere vil videre etterhvert... Finn på noe dere liker og prøv og kose dere på andre måter, som en trøst!! Stor klem

Det er tabletter man skal ta en time før, to paracet og to andre. Da slipper man veneflon i armen, og det er ikke noe morfin. Så ting går litt raskere, og man føler seg mindre søvnig etterpå. Behøver ikke å ligge i etterkant, bare å kle på seg å ra rett hjem. Man får en lokalbedøvelse under prosedyren, et stikk på hver side, og det var ikke så godt, dessuten syntes jeg uttaket gjorde vondere nå enn med morfinen. Men det er jo noe som er forskjellig fra gang til gang, så det kan være tilfeldig.

Pinex forte? Stedolid? Å djizes, jeg trengte en del ekstra smertestillende under selve inngrepet jeg. Gjorde jo sinnsykt vondt syns jeg, men så har jeg lav smerteterskel å

Nei og nei..., så ufattelig trist og urettferdig.. Har ikke ord:-( føler så med deg nå, ta godt vare på hverandre<3
Dette smerteregime høres ut som det samme som de har hatt på Ullevål, mens jeg har vært der. Virker som Riksen og Ullevål utveksler både folk og regimer for tiden..

Utrolig trist å høre :(

Takk for gode ord og støtte, alle sammen! Føler meg litt nedfor nå ja...dette var så uventet, så det ble litt sjokk. Spesielt fordi ikke engang legene kan forklare hva som skjedde. De har alltid fortalt meg at jeg en en vanskelig kasus, men at det skal skje sånn ting som de aldri har vært borti før? Var jo forberedt på at det ikke nødvendigvis ville endemed graviditet, men jeg hadde jo håpet...! Det er snilt av dem å tilby meg et forsøk til, men vi er veldig på grensa nå når det gjelder alder...tiden har løpt fra meg! Så vi får se hva vi gjør.

Ja, smerteregimet er det samme som på Ullevål, jeg spurte om hvorfor de hadde endret det, og de sa det var nettopp fordi de samkjører med Ullevål, de er jo ett sykehus nå.

Dette var trist å lese Chuma, sender deg mange klemmer <3

Trist å høre, håper dere kommer frem til en beslutning dere kan klare dere med :) lykke til og sender mange klemmer.

Back
Topp