Egguthenting overstått

C

Chuma

Guest
De har et nytt regime for smertstillende på Riksen nå, så det gikk kjappere, og man føler seg bedre etterpå - men selve uttaket var vondere. De måtte lete og grave og stikke masse, tømte hele 10 folikler, men alle var tomme... Så ingen egg... Så lei meg nå! Enda en gang har det skjedd at jeg ikke kan få prøve å ruge og i det minste ha en sjanse! :-( Legene skjønner ingenting, det har ikke skjedd før, sier de.
De tilbyr meg enda et forsøk rett før jul hvis jeg vil, men er litt usikker om jeg orker. Kanskje jeg bare bør ta hintet nå at det ikke er meningen at jeg skal få flere barn. Må i tenkeboksen litt etter at jeg kommer meg over denne skuffelsen...

Huff så trist å lese. Håper du får bedre lykke neste gang du prøver!

Skikkelig kjipt! Det er jammen slitsomt å gå gjennom hele opplegget med medisiner og uthenting. Og heller ingen gevinst i andre enden. Føler med deg! *trøsteklem*

Så leit å lese at du ikke fikk ut noen egg:-( Forstår godt at du er lei deg nå, da man selvsagt håper å bli ruger og dermed ha en mulighet for å bli gravid.
Håper du klarer å samle nok krefter til å prøve igjen før jul!

Uff..trist å lese.. Håper du finner styrken til å prøve igjen! <3 Jeg trpr du må være en av de få som har vært her inne lengre enn meg nå, så krysser fingrene for deg Chuma!!

Uff så trist :-( masse lykke til neste gang!

Sender en trøsteklem til deg:)

Så forferdelig trist og urettferdig! Heile 10 eggposar og så ingen egg ut! For ein urettferdig verden! Såg nettopp den fine minnefilmen om dykkar vesle Mikael! Tørkar fortsatt tårer her:( Håpar du finn styrke til nok eit forsøk og at då lykken smiler til dykk heile veien fram til mål! De fortjenar det så masse å få eit nytt levandes lite nurk inn i livet dykkar! Krysser fingrane for deg og sender deg ein stor støtteklem og masssssse babystøv!

Back
Topp