Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: jon blund
Helt seriøs det e ikke noe vondt, du kjenner ikke noen ting. Du får 3 piller som skal tas ca 30 min før du skal inn . Så får du en sprøyte eller to inne hos legen . Da e du så dopa på tabelettene at du ikke kjenner sprøyta. Så henter de ut egga og du kan velge å ligge litt eller reise hjem. Eg var uta av sykehuset etter ca 15 min , som det tok å lage sykemeldingen. og da gikk eg og mannen min på shopping senter i haugesund og spist og handla.
SÅ slapp av og kos deg i helga, mange lager skrekk historier, men eg kan love deg at det var mye verre å ta sjekken om egglederene var tette. Så hvis du har sjekka det e det 100 ganger MINDRE vondt det å ta ut egga .
lykke til på mandag
ORIGINAL: jente80
heia. Nå er jeg nokså bra igjen.Selve egguttaket gikk nokså greit,fikk jo medisin.Men jeg lå hele dagen i går,spydde,var kvalm,det verket i magen.Men mulig det er bivirkning når medisinene forsvant ut av kroppen.Jeg ringte riksen i dag,det var 5 egg som ble befruktet[:)] så i morgen er det tilbake og få innsetting.Er kjempe gla,åssen er inntaket da? kjenner en noe til det?[:)]