eggløysing

Saaraa

Betatt av forumet
Rundt desse dager skal jeg ha eggløysing, så prøver meg på eggløys tester.... Men har aldri fått en sikkeli posetiv eggløys test....når jeg feks tester i dag, viser de to streker, men ene er kjempe lys....da er den vell ikke posetiv ? :) Blir aldri klok på desse eggløys testene :)  Kansje best å lavere :-) NOen andre som har erfaring fra desse testene?

Heisann :)

Jeg har også kjøpt meg el tester, tviler på at det klaffet denne mnd, så tr kommer nok snart.

Det sies at du skal begynne å teste med el tester Dag 12, Hvis du har en 28 dagers syklus.
 Test streken skal være sterkere enn kontroll streken for at den skal være positiv, når du har en så positiv test så vil eggløsningen skje alt ifra 24-48 timer etter det. når testen begynner å bli negativ, da betyr det at du har hatt eggløsning, eller det er like før.

Så fort du får en kjempe positiv el test, så er det bare å humpe på ;)

Altså, man ser etter den negative testen etter den positive, da vet man at man har hatt el :D

Ikke beste forklart, men håper d forsto noe av det :)

etter >Baby verdens utregning skal jeg ha eggløysing i dag.....Har testet siden Lørdag. Men ingen posetiv test. Sa da får jeg bare krysse fingrene for at eggløys kjem en av kommande dager.

Takk for svar :-)

Saaraa skrev:
etter >Baby verdens utregning skal jeg ha eggløysing i dag.....Har testet siden Lørdag. Men ingen posetiv test. Sa da får jeg bare krysse fingrene for at eggløys kjem en av kommande dager.

Takk for svar :-)

hmm, ville ha hatt senge vals fordet ;)

Har du tatt el test i dag eller?

Ja, tok test i dag også . Mener den er litt sterkere strek . Men den er ikkeså sterk som kontroll streken , å de skal den vell vere for at den er posetiv? :-) kryyysser fingrer :)

Saaraa skrev:
Ja, tok test i dag også . Mener den er litt sterkere strek . Men den er ikkeså sterk som kontroll streken , å de skal den vell vere for at den er posetiv? :-) kryyysser fingrer :)

Streken skal være like sterk elelr sterkere ;) Da er den positiv.

Er veldig forskjell fra kvinne til kvinne, noen får  suuuuper sterke tester, andre ikke fullt så suuper sterke. så hvis den er lik kontroll streken, så anses den som positiv. men kos dere for sikkerthets skyld ;)

Back
Topp