Eggløysing og livmortappen

Smatte

Glad i forumet
No har eg fått maksimal på alle eggløsningstestar. Men eg føler på meg at det bortkasta. For livmortappen er liksom ikkje med meg. Den ligg høgt, slik den skal, men den er jo ikkje skikkeleg open, knapt medium (har kjent den meir open), og den er ikkje SÅ mjuk heller. Syns det er litt forvirrande. Tenker at spermen ikkje har sjans til å nå opp der. Veit dei er små og greier, men tviler liksom likevel. Syns dessutan at slimet er veldig vassent, ikkje særleg tjukt eller tøyelig.

Kjenner eg er skikkeleg pessimist.

Er det nokon som vil dele si erfaring?
 
Jeg kjenner at livmorhalsen er høy, og gjerne bakovervendt, og når EL har vært, er livmorhalsen betydelig lavere. Men jeg syns d er vanskelig å si noe om hvor åpen/lukket den er. Kjenner ikke store forskjellen syns j.
EL slimet er seigt og blank fra 4 dager før EL, økende tøyelig, og varierende mengde. Kjenner meg stadig våt i trusa pga EL slimet.

Men noen sykluser med betydelig mindre slim enn andre sykluser.
 
Nei, lest Om det her inne og på syklus.no :)
Samme her.

Jeg kjenner at livmorhalsen er høy, og gjerne bakovervendt, og når EL har vært, er livmorhalsen betydelig lavere. Men jeg syns d er vanskelig å si noe om hvor åpen/lukket den er. Kjenner ikke store forskjellen syns j.
EL slimet er seigt og blank fra 4 dager før EL, økende tøyelig, og varierende mengde. Kjenner meg stadig våt i trusa pga EL slimet.

Men noen sykluser med betydelig mindre slim enn andre sykluser.
Kjenner ikkje store forskjellen på lukka og open, eg heller. Ikkje rundt eggløysing i alle fall. Syns nesten den føles lik ut som ved mensen, liksom. Hugsar ikkje kva mnd det var, men det var ein gong den kjentes veldig open ut. Blei ikkje gravid av den grunn.
Når det gjeld slimet så har eg kjent meg veldig våt nedantil i fleire dagar, men syns det har vore ganske vassent. Kan strekke litt i det, men på langt nær like mykje som eit par pp tilbake. Ser ut som det kan variere litt for meg i alle fall. Syns ikkje det er aukande tøyelig for meg denne pp. Men blankt er det! Det legg seg på papiret når eg har tørka, så har kunne strekke litt i det.
 
Back
Topp