Eggløsningstester

C-40619865

Flørter med forumet
Hei

Jeg har tre spørsmål jeg håper noen kan svare på ❤️

Nå har jeg prøvd en stund og bli gravid, men uten hell. Sist syklus (fikk mensen i går) fant jeg eggløsningen med digital test på første forsøk, da visste jeg også at den dagen mest sannsynlig var dagen for eggløsning. Men stripsene fra normal visste lite eller nesten ingenting. Nå har jeg gått til innkjøp av en ny boks med Clearblue digital da jeg følte de er bedre. Da får man liksom smilemunn eller ikke. Har dog 7 tester igjen av den andre men skjønte nettopp at det ikke går an å teste mer etter positiv eggløsningstest? Kan jeg bruke testene fra den gamle boksen i samme «pinne/termometer» eller kan jeg bruke de testene jeg hadde til overs men at de må brukes ved med det nye «termometeret»? Ble veldig knotete forklart, vet ikke om dere forsto hva jeg mente? Spør siden det står at det ikke er mulig å teste mer etter positiv test.

Spørsmål to var hvor mange ganger om dagen testet/tester dere eggløsning? Funker det på samme måte som en graviditetstest?

Og siste, hvilket tidspunkt tester dere? Tester dere til samme tid hver dag? Ser det også er anbefalt.
 
Jeg var test tøs så hadde blitt for dyrt med digital . Begynte å teste ved CD14-16 , da morgen og kveld . Så når den begynte å øke til 0,80 ish så testa jeg 3-4 ganger om dagen .
Synes kl 11 og ettermiddag var veldig fint .

Tidspunkt blir som regel tålig likt . I ukedagene står man opp til klokka og tisser deretter . Neste tissing er ved 11 tiden osv .

Jeg har aldri drivi å testa el , men etter ma og knapt med tid så begynte jeg å teste og ble jo kjent med kroppen min i voksen alder:laughing021
La inn testene i premom og super fornøyd med den . Nå har jeg syklus på mellom cd23-cd29 i snitt og veldig ofte cd27. Så på slutten så testa jeg dagen før el og traff ganske greit .
Brukte babyplan , eBay tester på el . Og make sure på hcg.
Lykke til :)
 
Back
Topp