Eggløsningstester

MaVo91

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Junilykke 2022
Hei, var på ul på tirsdag, da hadde jeg slimhinne på 8mm og 2 folikkler på venstre side på 8-9mm og en folikkel på 15mm på høyre side. Skulle da begynne onsdag å teste etter el.

Nå har jeg i 2 dager testet og fått blinkende smilefjes på den lilla clearblue digital, men fått o på den rosa clearblue digital.

Noen som har noe formening om når el kan inntreffe? Har bare de rosa igjen nå for jeg hadde bare 2 lilla igjen fra forrige mnd.
 
Folliklene vokser ca 1-2 mm i døgnet. Si 1.5 for enkelhets skyld. De fleste får positiv test 18-22 mm. Så ledende follikel vil være 18 mm torsdag, 21 mm lørdag.

Jeg gjetter du får positiv I morgen eller lørdag. Jeg har hatt sykluser der jeg ikke får positiv test før follikel er 23 mm.
 
Folliklene vokser ca 1-2 mm i døgnet. Si 1.5 for enkelhets skyld. De fleste får positiv test 18-22 mm. Så ledende follikel vil være 18 mm torsdag, 21 mm lørdag.

Jeg gjetter du får positiv I morgen eller lørdag. Jeg har hatt sykluser der jeg ikke får positiv test før follikel er 23 mm.

Takk for svar :) blir bare litt stressa på at jeg ikke må få el på mandag eller tirsdag :banghead: :inpain:
 
Hurra, ble smilefjes idag
xsmile9
 

Vedlegg

  • 20211001_071233.jpg
    20211001_071233.jpg
    2,1 MB · Visninger: 35
Back
Topp